Goedemorgen allemaal. Ik ben van plan om een mooi omega de ville horloge te kopen voor mijn vriendin, zie de foto’s. De prijs is 600 euro. Gold plated. Is dit een goede prijs? Is het geen redial volgens jullie?
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Goedemorgen allemaal. Ik ben van plan om een mooi omega de ville horloge te kopen voor mijn vriendin, zie de foto’s. De prijs is 600 euro. Gold plated. Is dit een goede prijs? Is het geen redial volgens jullie?
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Geen redial, maar ik vind hem aardig aan de prijs voor een vintage dames Omega.
Als hij net een full service heeft gehad, zou ik er nog enigszins mee kunnen leven, maar anders zou ik zeker nog even verder zoeken.
Zoals @flowert aangeeft: te duur. Het is maar goldplated hè! Zelfs met full service max €450? En een beetje garantie afhankelijk van wanneer de service is uitgevoerd.
€ 20.
Voor €200 moet je makkelijk een damesmodel kunnen kopen… 600 slaat echt nergens op :0
Mooi horloge! En ik vind de prijs wel redelijk hoor, vooral op Catawiki of Chrono… Wellicht dat je een ander model idd kunt scoren voor 450,-, maar dan moet die configuratie weer net je smaak zijn enzo…
Het is een cadeau dus als het goed is gaat je vriendin 'm niet doorverkopen Succes!
In goede conditie is het een mooie prijs.
Als je een soortgelijke Cartier in handen had kreeg je nog meer rode wangetjes.