Heb ze inmiddels op eBay gevonden en Kalle kan ook nieuwe bestellen. Eerst dit projectje maar doen en wellicht wil Mn meissie er geen afstand van doen
Thx voor de tip👍🏻
Ik kan het op de foto slecht zien, maar het lijkt een (heel licht) gematteerde kast te zijn. Cape cod maakt hem glanzend. Als dat de bedoeling is: , anders zou ik hem lekker door Kalle ofzo laten opmaken (áls de krassen je storen).
Cape cod heb ik alleen dan gaat de band glimmen en dat hoort niet. Vandaar de andere methode.
Dat dus.
Kalle wou het ook wel doen maar ik vind het zelf ook leuk. Dus ik probeer het eerst zelf ( moet zeggen dat het eerste resultaat me aardig bevalt )
Linkjes voor die band staan wel op Ebay maar goedkoop zijn ze niet
Klopt, komt op ongeveer €35 per link en ik heb er wel voor mijn pols een stuk of 6 nodig ( jep spoorbielzen )
Ik vind het resultaat best aardig zo op de foto’s! Het is al een iets ouder horloge, dus helemaal krasvrij hoort hij ook niet te zijn. Ik zou lekker zo doorgaan en ben benieuwd naar het eindresultaat.
Helemaal met je eens. Hoeft niet perfect te zijn.
Zal hier zeker de vorderingen plaatsen.
Met een dremeltje en een zacht tooltje (polijs) beetje Peek en je bent zo klaar.
Daarna heb je geen pijn aan je handen.
Ik gebruik voor b.v. kleine krasjes wel eens zo’n ding.
Eerst gebruikte ik die van mijn vriendin, maar het metaalvijlsel maakt de vijl zwart, dus nu heb ik er zelf een
Voordeel tov schuurpapier is dat je de druk eenvoudig kunt verdelen, en je hebt direct verschillende afwerkingen bij de hand.
Heb voorheen een keer de dremel gebruikt bij een smp maar dan gaat het glimmen. De band hoort mat te zijn, het werkt op deze manier wel, kost alleen wat meer tijd. Geen probleem, hoeft niet morgen klaar te zijn.
Dank voor je reactie
Goede tip, ga morgen eens naar de Etos.
Dank👍🏻
Het ‘vocht’ van Cape Cod doekjes reinigt wel goed. Je zou ook het ook heel lichtjes kunnen gebruiken zonder echt te poetsen. Als eerste stap zeg maar
Klopt, de cape cod reinigt zeker goed. Heb ook een ultrasone staan dus dat moet goed komen. Ga even kijken of ik het geduld kan opbrengen om het rustig aan te doen. Denk dat de omega in de komende week er een stuk beter uit ziet.
Ik heb ook ooit eens een waterpikker gekocht.
Werkt heel goed en je spuit al het vuil wat tussen de band zit eruit.
Waterpikker ? Ik ga ff googelen
Gevonden, kan best handig zijn. Thx, altijd leuk dit soort tips.