Omega Geneve

Beste allen,

Ik sta op het punt om dit horloge te kopen. Ik vind het een schitterend model en hij lijkt nog in goede conditie. Aangezien ik geen grote Omega/vintage kenner ben ik toch benieuwd naar jullie meningen en of ik niets geks over het hoofd zie.

Buiten dat de kroon niet origineel is, zien jullie verder nog bijzonderheden?

Hoor graag van jullie en bedankt alvast.


2 likes

Ik zie niet direct iets verontrustends (hij heeft zelfs het originele gesigneerde glas) dus het is meer een kwestie van prijs. Bedenk ook even of je niet toch liever een juiste kroon wilt.

1 like

Zitten alle lume bolletjes nog op de plaat?

Bedankt voor je reactie. Prijs lijkt me goed. 375,- en er heb nog iets van af gekregen. Origineel glas was mij ook opgevallen. Uiteraard heb ik liever de juiste kroon maar hier is de prijs ook naar denk ik plus een juiste kroon vinden lijkt mij ook wel te doen (hoop ik).

Dat lijkt er wel op als ik de meerdere foto’s bekijk.

Als je het referentienummer hebt dan kun je vij snel vinden of daar nog een kroon voor te krijgen is.

Daar kom ik pas achter als ik 'm open maak ben ik bang voor. Voorlopig geen verontrustend nieuws😊 heb nu al zin in m’n eerste Omega en de zoektocht naar een juiste kroon maakt het ook wel weer leuk.

Als ik me niet vergis is dit een 135.012.
Die kast is zowel voor Geneve als voor Seamaster uitvoeringen gebruikt. Die Seamaster caseback is dan ook niks om je zorgen over te maken in dit geval.

Voor dat geld lijkt het me een erg leuke Omega. Zelf heb ik ook een aantal Omega’s, w.o. enkele vintage exemplaren, dat is genieten. Deze Geneve ziet prima uit, succes met de eventuele aankoop.

Thanks flowert voor de info. Hier ga ik eens op zoeken. Die Seamaster caseback maakt 'm nog leuker.

Bedankt, de trekker is overgehaald.

5 likes

Succes!

Kalibernummer staat op de band 613