Foto van een 166.070 met Breguet numerals die ik heb. Heeft wel wat vind ik
Ik vind het een mooi font, en ook de maat is mooi.
Breguet numerals vind ik zelf absoluut niet mooi.
Het hele horloge klopt wel. Jouw kast vind ik wel mooier dan die van time_lord z’n post.
Breguet en sportievere kast is een beetje een mismatch in m’n hoofd.
Ik snap je punt, maar dat het een beetje een mismatch is maakt het horloge ook wel weer interessant
Er zitten chips en misschien ook barsten in. Voor het mooi en in in het geval van barsten ook de functie zou ik het glas wel vervangen.
Deze is zeker origineel buitenom de band. Een beurtje? €150-200,-
Een glaasje? €25,-
Oh jikes heb een 1020 liggen die ik wilde opknappen alle tips en tricks met dit uurwerk zijn welkom dus als de belangrijkste extreme voorzichtigheid is neem ik dat graag tot me.
Minuutpijp afnemen met de mooist gepolijste wijzerafnemer die je hebt, en super-voorzichtig (heel minimaal ingevet met Molykote) weer opdrukken! Kijk voor het afnemen eerst xact hoe diep-ie op het derderad gedrukt zit!
Origineel Omega is vanaf 100 euro en je krijgt ze buiten het Omega-circuit niet.
Die fantasie-prijzen zijn helaas werkelijkheid.
Mijne heeft geen originele wijzers dus dat scheelt ben op originele aan het loeren maar zijn me nog net te prijzig. Het is een redial maar heb onwijs strakke originele plaat er voor gevonden dus wil het goed doen dus onwijs bedankt voor de tips!
Er kan gewoon een neutraal plexiglas op.
Ik denk dat je verkeerd zit, dat kleine rondsel op het 3e rad is niet de wijzerklemming. Foto hieronder is de wijzerklemming.
Laat ze nou maar gewoon over aan de pro
Nep is hij zeker niet want heb dit model al eerder gehad maar zoals al gezegd is het niet een heel gewild model en niet het meest begeerde uurwerk. Ik zou deze verkopen rond de €300 mits werkend.
Glas kost tegenwoordig al € 110,- bij Omega. Door de stijgende inflatie denkt Omega ook een graantje mee te kunnen pikken.
Droom maar verder, Omega onderdelen zijn tegenwoordig best kostbaar en de uur prijs van een horlogemaker met kennis is echt geen € 20,- per uur.
Heb onlangs nog een nieuw glaasje laten zetten op mijn Breitling in Antwerpen, €25.
Ik heb momenteel een chronograaf in Antwerpen voor een onderhoud en een nieuw glaasje, zou om en bij €175 gaan kosten. Ik moet dus niet dromen
Goedkoop. Hoop dat de kwaliteit goed is
Wat kost een servicebeurt bij Omega, even voor mijn beeld?
Thanks!