Ik loopt er nu al een tijdje over na te denken om een omega globemaster de rosé gold versie te kopen. Aangezien het geen goedkoop dingetje is twijfel ik of ik er echt 13 000 duizend euro voor wil betalen. En of dat hem later ook nog wel waard is. Wat denken jullie en wat vinden jullie van dit prachtige horloge.
Ik vind 'm geweldig! Als je het kunt missen, zou ik het gewoon doen. Het is makkelijk lullen natuurlijk, maar mijn zegen heb je
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Klopt inderdaad, ik was inderdaad laatst opzoek naar een horloge voor een klein prijsje. Nadat ik met een aantal mensen op het forum heb gesproken ben ik er toch van overtuigd dat je beter een wat duurdere horloge kan kopen, waardoor je de waarde later blijft behouden. Niet dat ik iets van rond de 800,00 euro zou kopen en vervolgens over 3 jaar niks meer waard is. Ik ben dus ook bereid om al mijn spaargeld eraan uit te willen geven. Vandaar dat ik dan ook mijn vraag stel of het hem waard is en de de twijfels. Ik snap je verwarring. Maar dit is inmiddels al bijna 2 weken geleden. ‘’ thoughts may change. ‘’
Pff… In twee weken je budget van 800 naar 13.000 opschroeven … Wat is het dan over een maand dan wel niet…
Meer heb ik niet te besteden hoor, het is natuurlijk een kwestie van een beetje lenen, maar op dat moment zocht ik gewoon iets goedkoops. Heb aan de hand van die advertentie al een mooie Tissot gekocht.
Precies. Ik zou even tot na de zomer wachten.
Ik zou wat extra bijlenen en voor een PP gaan!
Veel beter dan dat wordt het niet?!
Sneller upgraden/budget verhogen heb ik hier nog niet zien langskomen. Mooi hoe aanstekelijk dat horloge enthousiasme werkt op zo’n forum.
28 jaar !!!
Je bent echt besmet met het virus.(Horloge)
Ik snap wat jullie denken, maar niet iedereen van de rond de 28 jaar is net klaar met zijn studie en opzoek naar een leuk baantje. Oftewel ik daar in tegen niet?
Lenen voor een horloge?
Ik vind er geen snars aan.
Ik snap niet wat je zegt… Ben je dronken😝
Ter geruststelling, het overgrote deel van de HF leden is al lang en breed aan het werk en koopt echt geen klokje van 13k.
Dus je bent in select gezelschap