Omega Globemaster kopen?

Alligt!

7 likes

Candide is een uitzondering op de reden. Die koopt elke week een nieuwe PP…
De patser…
:sunglasses:

1 like

lijkt me geen goed…, sterker nog, een heel slecht idee!

Grt. Marco

En valt er daarna mee van de trap toch? Of haal ik nu mensen door elkaar?

5 likes

On topic: lekker eerst al die andere etappes doorlopen, nu klokje van 800 piek kopen, over een half jaar doorstappen naar 1500/2000 en zo doorklimmen. Zonde om al die tussencategorieën over te slaan.

Zo’n Speedmaster, Aqua Terra en Submariner zijn echt niet zo pover als je op basis van hun prijs onder de 10k wellicht zou vermoeden :wink:

Oh ja de afschrijving van een rosé gouden Globemaster is vrees ik behoorlijk…

2 likes

Ik denk het niet!

Ja die heb ik weer in moeten leveren bij mijn pa.

Ach, zo’n Casio om de pols is ook leuk. Misschien maar eens gaan studeren dan kan ik sparen voor een Seiko. Of een Daytona, daar zie je tegenwoordig ook studenten mee rondlopen.

EDIT: of een vintage day date

4 likes

Ik zou er 2 kopen

~ Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu. ~

1 like

Ja idd, Dubbel mega afschrijver

met die lage rente en prijsstijgingen bij Rolex zou je zo maar eens gelijk kunnen hebben @Jonathan

EDIT: ik zit niet op te letten @moonphase

Denkt ie dat het geen afschrijvert is of dat hij er niet mee van de trap is gevallen?

1 like

Volgens mij schrijven alle omega’s af op een Snoopy of hele ouwe Speedy pro na. Tuurlijk krijg je aardig wat terug voor je smp, po of Aqua terra. Maar zelden de volle pond.

Of zie ik dat verkeerd?

Is dit een stelling dan? Dit klopt waarschijnlijk wel ja. Maar wat je hiermee wilt zeggen is mij een raadsel.

Hoi Vincent,
Wat een mooi klokje heb je daar, je budget is echter wel snel opgeschroefd.
Ik heb zelf een tweede hypotheek genomen om een Rolex Milsub 5517 te kopen. (Mega verstandige keuze want stijgt alleen maar in waarde, en wat kan er nou gebeuren met een klokje van 100.000?)
Ik ben namelijk ook student, maar wil wel graag een duur horloge.

4 likes

13000 euro haal je er naar mijn idee nooit meer uit. Vrees dat de afschrijving op deze groot is!

Volgens mij moet je ze dan gewoon wat langer houden. Jaren geleden kocht ik een nieuwe zwarte smp300 voor 1250. Als je die nu in nette staat zou verkopen vang je wel een paar honderd euro meer.

Iemand Bolognese?

2 likes

Om half 10 in de ochtend? Muah ik hou het bij koffie met een stroopwafel.

1 like

De mensen die jij gesproken hebt, mogen wmb ook wel aan de schandpaal. Ik ben benieuwd!

1 like

Heb je 'm al eens gepast? Dat is sowieso een aanrader voordat je je spaarrekening plundert en een lening afsluit.
Verder sluit ik me bij Candide aan, dat het leuk is om in kleinere stapjes de weg omhoog te bewandelen en er zo achter te komen wat wel en wat niet bij je past.

1 like