Omega Globemaster kopen?

Ik vind alle gouden horloges die op een ander gouden horloge willen lijken lelijk.
Eigenlijk vind ik alle horloges lelijk.

:innocent:

Ik heb trouwens gehoord dat de Globemaster uit productie gaat…iets met verkeerd gegokt en doelgroepen ofzo.
:innocent:

1 like

Ik vraag me alleen maar af waar de foto’s blijven?!

Mwha…zou niet mijn keuze zijn, masr het is goud, Rolex en Daytona…

http://watchexpress-hamburg.de/index.php/uhren-details/Rolex+Daytona+Panda

Maar deze mag er ook/ wel degelijk zijn…én binnen budget! :smiley: Wat een beauty!

http://watchexpress-hamburg.de/index.php/uhren-details/Omega+Speedmaster++Numbered+Edition

Kijk
Die zijn toch veel leuker dan zo’n bolmeester?

Vind dat horloge echt geen 13k waard, nog niet eens de helft.

Voor 1/3 koop je een vintage Constellation Deluxe. En die houdt zijn waarde wel.

Ongeduldig jong, zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik nooit gezegd dat ik hem op z’n kort termijn van plan was te kopen. Gelieve daarom ook je mond te houden totdat de foto’s online komen te staan.

Bedankt voor je tips, alleen zijn deze horloge’s niet helemaal mijn ding.

Ik ben heel benieuwd, ik begrijp dat je je besluit hebt genomen. Enig zicht op wanneer we ongeveer van de foto’s kunnen genieten?

Zo te zien, heb je al besloten. Dan vraag ik me af waarom je dit topic hebt geopend, aangezien iedereen en z’n moeder hier heeft gezegd dat je bij dit model een paar duizend afschrijft op het moment dat je bij de juwelier de deur uit loopt.

Gewoon omdat het leuk is om te praten over horloges. Wat kunnen mensen z*ken zeg. Laat die man.

1 like

Zo, lekker uitgeslapen, mijnheer?

Als je leuk over horloges wilt praten, kun je beter niet een topic als dit aanmaken, zie bovenstaande 200 reacties waarom

Ik ben niet de TS, mijnheer. Als een topic je niet bevalt, zet het op negeren en ga door.

2 likes

Ik vind dat Marijn wel een punt heeft.

Ik sta ook wel eens voor beslissingen op het gebied van horloges die ik graag wil, bijna koop en toch laat schieten door de prijs. (niet voor 13k overigens, maar goed)

Mijn advies blijft gelijk:

Begin met iets kleins, kun je direct kopen en heb je direct plezier van, en kun je direct foto’s showen. Daarnaast ligt het risico op geld verlies ALTIJD lager bij een goedkoop horloge… Vooral als je hem hier in de horlogemarkt koopt.

Waar blijven die foto’s dan ?

1 like

Goed lezen…en…geduldig zijn…

1 like

Heb alles goed gelezen, die foto’s gaan nooit komen :expressionless:

Ik zit gewoon de boel te stangen :sunglasses:

Dat is mogelijk maar TS toch voordeel van de twijfel geven en geen vooroordelen proberen te hebben…
Stangen…? Jammer daar houd ik niet zo van en ik vind dat dit ook niet de bedoeling kan zijn op dit forum…

2 likes
2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like