Ping…

Ping…

Wellicht lezen zijn ouders als liefhebber ook mee en dreigen ze met korten op de erfenis bij een aanschaf van een horloge van 13k.
Jij noemt het afbijten, ik noem het jou op de feiten wijzen!
Mensen, kunnen we de rust hier niet even bewaren? Dat agressieve de hele tijd.
Owja. De feiten.
Facts are overrated

Just curious…Welke feiten?
Mmm, dit soort geouwe***r kom ik meestal alleen bij off topic tegen.
Op topic, geef mij de platina versie maar. Nu het geld nog.
Je kan het topic zo verplaatsen naar off topic als je wilt.
On topic: een horloge van 13k nieuw kopen, is zelden een ‘goede’ investering.
Mocht je dat niet weten, ben je er ook nog helemaal niet klaar voor en kan je beter over andere zaken dromen.
We kunnen het ook gewoon over horloges hebben.
Dat klopt, hopelijk komt het weer goed met het topic.
On topic. Ik vind dat een driewijzer omega boven de 10k teveel in het vaarwater zit van andere merken.
Kan dit topic niet gewoon dicht? Het gaat al 192 posts over een hypothetische Globemaster die de status van hypothetisch volgens mij nooit gaat onstijgen. Koop lekker een SKX ofzo en koop een bloemetje voor je meisje van het wisselgeld.
Ik ga echt heel hard lachen als hier straks een gouden Globemaster als NA staat…zou brilliant zijn 
Whahah, inderdaad
Ik vind hem niet eens mooi…eigenlijk gewoon heel lelijk.
iets kopen van 13k wat gewoon lelijk is doe je niet voor jezelf…dat doe je voor anderen…of heb je iets te compenseren?
Kijk… dit is klasse…dit is styl…niet zo een lullik hok als een Datejust wannabee.

oh wacht …nee haal je niet met je geld…Gaston zet maar weer weg …

Smaak blijft persoonlijk. Een globemaster is ook niet mijn ding, maar je kan je citaat net zo goed loslaten op je Rolex of elk ander duur horloge.

dat dus
Jij vindt dit een (heel) lelijk horloge, ik vindt dit horloge daar in tegen wel erg mooi. Ieders zo zijn smaak hea! Het horloge wat jij daarin tegen aanprijst vindt ik een lelijk horloge, ook ik heb hier zo mijn mening over.