Je kan er via mij een kopen voor € 75.000
http://www.chrono24.nl/rolex/rolex-military-submariner-reference-5517--id4312167.htm

Je kan er via mij een kopen voor € 75.000
http://www.chrono24.nl/rolex/rolex-military-submariner-reference-5517--id4312167.htm

Mijn bank wil mij helaas geen tweede hypotheek verstrekken voor de aankoop van een horloge. Snap er niks van.
Als je een negatieve rente kan fixen…
Betere deal kun je niet hebben dan 
Rolex kopen, geld toekrijgen en verkopen met winst over X jaar.
Ik ben in.
bedankt voor je reactie. Ik zal even verder onzoek doen naar de Day-date
O.K., er zijn mensen die winst hebben gemaakt op hun oude Rolex, maar resultaten uit het verleden etc. etc.
Een ieder heeft de beelden van een giga/mega industrieel complex kunnen zien waar de huidige Lexjes in enorme aantallen vandaan gaan komen.
Dream on zou ik zeggen…
Just my 2 cents
p.s. een horloge koop je niet als belegging, een auto ook niet maar heel soms pakt dat leuk uit…
Niemand heeft door dat ik ontzettend sarcastisch ben volgens mij.
Wie gaat er nou een tweede hypotheek nemen om een klokje te kopen???
Merk dat iedereen overal serieus op in gaat op HF, zelfs op dit volslagen onzin topic.
Zo’n aandachttrekker moet helemaal geen aandacht krijgen.
Volgens mij ben je sarcastisch nu. 
Huh wat??
Is Bert en Ernie weer terug?
Één persoon met 2 totaal verschillende schrijfstijlen…

Sarcastisch? Dat begrijpen we hier niet hoor.
(bericht ingetrokken door de schrijver, wordt automatisch verwijderd over 24 uur, tenzij gemarkeerd)
eer flink opgeschoond en post van Mika verwijderd. Alle reacties op die post ook, want die verwijzen nu nergens meer naar. Mika heeft ook een schorsing van 7 dagen wegens plaatsen van ongewenste content.

Ok
Waar blijven de foto’s?
Niet zo ongeduldig, 13k is niet niks om uit te geven.
Nee. Die laatste 500 moeten nog even losgeweekt worden van papa en mama.
Het is niet dat ik na het plaatsen van deze topic direct van plan was om het horloge te kopen, ik zei dat ik er over nadacht om deze Omega te kopen. Ik heb nergens vermeld dat ik het op kort termijn zou doen? Of in ieder geval niet in 5 dagen. Iets waar jij blijkbaar niet over nadenkt.
Wat is je plan?
Ik doe zelf gewoon, doe ik al gek genoeg. Geen spaargeld in horloges stoppen. Ik geef mezelf en mijn vrouw “zakgeld” voor onze hobbies. Klein beginnen en langzaam beetje omhoog (of niet, want onder de 500 euro is er zat leuks te krijgen, vooral hier in de horlogemarkt)
Gelijk weer van zich afbijten…
Foto’s!
Made in China.