Deze is wel heel slecht…
Leestekens, altijd lastig.
Wat een erbarmelijk Nederlands.
28 Jarige afgestudeerde student?
Welke studie kan dat zijn…vast geen Nederlands.
Waarschijnlijker is het overmatig drankgebruik bij het stellen van de vraag.
En als je wilt patsen, doe dat dan bij je vriendjes maar val ons er niet mee lastig.
Koop het horloge en kom gezellig terug met een wrist shot.
Misschien krijg je dan het aanzien wat klaarblijkelijk zo belangrijk voor je is…
Ik denk dat je slim genoeg bent om te weten dat je tegenwoordig ook met Dyslexie, een volwaardig HBO diploma kan halen.
Wat een gezeik hier zeg.
Inderdaad… wat een kinderachtig gedoe… en zeker die domme plaatjes. @Vincentvxm
Laat maar plaatjes zien als t zover is.
Zou perlon ook mooi staan op de Globemaster?
Volgens mij snap je em niet…
Als jij voor 13K een platina Globemaster weet te vinden…Dan neem ik er 3!
Wel als hij, amper een week ervoor, zegt dat hij helaas geen duizenden euro’s te besteden heeft
Wat een vet topic!
Ieder zijn goed recht om een horloge te willen kopen en daarvoor hier advies vraagt…
Maar binnen 2 weken je budget met 1625% verhogen is op zijn zachtst gezegd raar…
Ik ga ook niet shoppen voor een Twingo en kom terug met een Mercedes S600…
Niet alleen het budget is anders, maar de hele manier waarop je zaken afweegt en keuzes die je maakt…
Geld lenen voor een horloge van €13k…nooit doen…al is het maar €500,-…wat ook raar is, want als je € 13k hebt voor een horloge, weet je die 5 meier ook wel zelf op te hoesten…
Dan de keuze…als je bang bent voor afschrijving, zou ik sowieso geen 13k uitgeven en zeker niet aan een relatief niche model als de Globemaster in rose…
Heb je dit budget echt, kijk dan eens naar een Day-Date…
Toch jammer dat er zoveel geneuzel omheen komt. Vincent; ik zou gewoon doen wat m’n hart ingeeft. Als jij een dikke 10k+ klok wilt gewoon doen. Maar zoals eerder gezegd voor minder dan 5k heb je ook al toppers zoals een gloednieuwe Speedmaster of een jong gebruikte Sub of Explorer I.
Je hoeft dus echt niet al je spaargeld op te maken of zelfs te lenen bij je ouders en hebt dan toch een iconisch horloge wat altijd wel weer door te verkopen is in tijden van nood mocht het nodig zijn.
Succes met je keuze en laat je niet gek maken.
Deze Omega horloge lijkt mij hartstikke mooi! Maar ik zou het zelf nooit doen. Ik hoor dat een mooie Rolex ook al te krijgen is voor minder dan de helft van dit horloge.
Ach ik moet het maar doen met mijn lowbudget horloges.
Als je waardevaste horloges wilt, dan zijn rolex en pp de enige merken.
Ik zal omega niet doen als een investering.
Met het budget wat je hebt, heb je veel veel keuzes. Eerst goed om je heen kijken. Je komt altijd wel weer een mooier horloge tegen. Zeker als je op HF blijft kijken.
Succes
Dat dus.
een nieuwe op leer of een met president band? In het laatste geval doe er maar gelijk 2 voor 13k per stuk. Een voor mezelf en de ander voor de handel.
geinig topic is dit. Lijkt een beetje op ‘Joe ken call me Uncle Klaas’ …
Zo leuk vind ik het niet meer eigenlijk. Ik ben er inmiddels wel vrij zeker van dat meneer TS een trol is, en verbaas me over hoe veel mensen nog serieus op zijn gezuig en gebral in gaan.
ik geef toe, ‘geinig’ is misschien een beetje cynisch, maar ik ben precies je mening toegedaan…
No brainer: Rolex Daytona staal.