Ongelofeloze waanzin imo
@Vincentvxm Ik zou lekker iedereen laten lullen en doen wat je wil. En nu snel naar je bedje want de CITO-toets staat voor de deur!
http://www.theguardian.com/media/2013/aug/03/how-to-stop-trolls-social-media
122 reacties. Pfffff… we vragen er wel om
Groeten,
Tecco
Ex medewerker v&d😁
13 k voor een horloge dat nog een beetje restwaarde moet hebben? Wat mij betreft een No Brainer!!
Weg met die Globemaster!!!
En hup!! Op de wachtlijst voor die 116500 LN
Lekker lang voorpret, en rendeert beter dan je spaargeld lijkt me!
Ik hou het zelf op niet al te dure horloges, terwijl mijn vader zegt dat ik een dure horloge moet kopen.
Of TS de horloge moet kopen of daadwerkelijk koopt: niet belangrijk. Er is in ieder geval een leuke topic geweest. Ik bedenk me dat ik ook een dergelijke topic moet openen om snel op level 3 te zitten.
Uhhhmmm, erg mooi maar deze variant is €37K… (Platina)
O, oeps… Nog een leninkje dan maar?
Maar hij zegt toch dat hij nu bereid is zijn spaargeld erin te stoppen? De reden dat ik de mooie dure klokjes niet koop is niet dat ik het geld niet heb liggen, maar ik wil er geen spaargeld in stoppen.
Ik ben daar ook wat huiverig voor geweest, maar die huivering wordt steeds minder… En mijn spaargeld ook… .
Toch zou ik er echt van balen als die nieuwe Daytona met hinderlijk geluid langs de muur raspt… Een krasvaste cerachrom bezel helpt dan toch niet tegen mijn zielepijn
'#'blijmetmnpelagos
Het hoeft niet altijd onverstandig te zijn om je spaargeld in klokjes te steken. Blijkt zeker achteraf. Als ik op zijn leeftijd (na afstuderen) mijn spaargeld had gebruikt om een aantal submariners te kopen had ik van de winst nu een nieuwe Patek nautilus 5990 kunnen kopen. Nu zit het in mijn huis wat alleen maar in prijs gezakt is nadat ik het kocht.
Ik zou echter nooit spaargeld gebruiken voor een horlogeaankoop daar is een apart potje voor.
Dat hij in het verleden een betaalbaar horloge van €800 van plan was te kopen, staat toch los van zijn financiële status? Ik heb het ook niet slecht, maar ben momenteel toch echt opzoek naar een Vostok scuba dude, en het liefst voor een prikkie.
Ik zie de foto’s van je nieuwe omega graag tegemoet.
De CITO toet heb ik al een aantal jaar geleden gedaan? Ik denk dat je in de war bent met jezelf
op Chromo24 voor 13k ongedragen.
Vet grappig man, heb je niks beters te doen in het dagelijks leven, dan van die onzin afbeeldingen te maken en posten?
Iemand die het snapt! Bedankt, en de foto’s zie je wel tegemoet.