Beste Vincent, even serieus, je snapt toch dat als je vorige week een topic opent met de twijfel om wel 800 EUR aan een horloge te geven - want het gaat toch om veel geld - en de week erna doodleuk loopt te verkondigen dat je een Omega van 13k int vizier hebt, het nogal moeilijk is voor bepaalde mensen (lees: iedereen) om jou serieus te nemen?
Volgens mij vraagt TS alleen of de investering van 13000,- zinvol is voor dit horloge en of het de investering waard is. Volgens mij vraagt hij niet om al die shitload aan reacties die niets te maken hebben met de oorspronkelijke vraag van TS…
Aan TS (en dus ontopic): doe wat je hart je in geeft. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je oorspronkelijke vraag, aangezien ik geen ervaring heb met dit horloge.
Heb je dan in de regels van het forum niet gelezen dat dromen hier verboden is.
Bovendien heb je de morele verplichting aan de forum- community, nadat ze hun schaarse en kostbare tijd hebben gespendeerd aan het beoordelen van jouw keuze en priveleven, het horloge ook daadwerkelijk aan te kopen.
Gezien de ernst van de situatie raad ik je aan om dit binnen de 3 dagen te doen. Enkel dan bestaat er een kleine kans dat je forum credibiliteit terug stijgt naar een accepteerbaar level.
Of je kan ook gewoon je derde vinger van rechts (of van links, volgens eigen voorkeur) kortstondig omhoog steken en vervolgens verder gaan met je leven
Hoewel ook ik vraagtekens plaats bij het initiatief van TS-er vind ik toch dat we niet als aasgieren over hem heen moeten vallen.
Ondanks alle tegen-adviezen blijft het uiteindelijk zijn keuze.
Ik zit ook op een aantal fotofora; een discussie als deze zou door een Mod gestopt worden…
In mijn optiek moet je het absoluut zeker weten dat dit je ultieme klok is. Als dit niet zo blijkt te zijn, en je zou hem willen verkopen dan wordt dat wel erg moeilijk. IIG succes met je beslissing.