Hey vriend, bemoei je er maar niet mee, ik heb hem gisteren op het forum gezet. Er bestaat tegenwoordig nog zoiets als werken. Niet iedereen heeft net als jou de tijd om op elke topic een nutteloos antwoord te plaatsen.
Ik heb niet gezegd dat ik het hele bedrag moet lenen. Met lenen bedoel ik 500,00 euro. Ik heb hiervoor nooit over hoge bedragen gesproken. Wat de meeste hier wel van maken.
Eindelijk een verstandig iemand op dit forum, die zich niet bemoeit waar ik mijn geld wel of niet aan uitgeef. In ieder geval bedankt! En ik zou wel een aantal foto’s plaatsen als ik hem binnen heb.
Jij bent echt grappig…
als je 12.500 zelf hebt, kan je die laatste 500 euro er ook nog wel bij sparen lijkt me. Het klinkt allemaal niet erg plausibel dat je dan 500 euro zou moeten lenen.
ook snap ik niet dat je met je schijnbaar laatste geld een horloge koopt, als je er zelf niet eens 500 euro meer kan bijleggen.
maar goed, 25tien verwoordde het wel prima. Doe wat je zelf wil.
het zal de rest van ons namelijk een worst wezen.
Ik weet dat mijn Nederlandse taal door mijn Dyslexie niet optimaal is. Maar dat wil niet zeggen dat ik hiermee niet mijn HBO detail handel niet heb kunnen afronden.
Klopt, thanks!
Ik ben je vriend niet, knul.
Dat zeker niet nee, er bestaat tegenwoordig zoiets als sarcasme
En wat ben je er mee geworden?
V&D filiaalchef.
Dat is niet iets wat hier iedereen aangaat lijkt mij?
Trol
Leuk werk is dat inderdaad! Jammer dat jij dan je baan kwijt bent!
Gewoon je ding doen wat is nou geld.
Gaan we nou inzoomen op de detail(s)
Nee, dat niet. Maar ik overweeg een carrière switch na dit topic.
Hahaha, precies. Als ze dat überhaupt iets aangaat.
Had je misschien toch een andere (betere) opleiding moeten volgen.