Omega Globemaster kopen?

Oke.

Nee maar je zei wel dat je geen duizenden euro’s kon missen voor een horloge. Blijkbaar heb je je prioriteiten verlegd.
Ik weet wel dat als ik geld van mijn ouders gebruikt had om een klokje te kopen ik daarna lang niet met ze door 1 deur zou kunnen.

@diverman : Tja, dat is bij mijn in ieder geval niet het geval. Mijn ouders supporten mij juist hiermee. Ze zijn zelf beide ook echte horloges liefhebbers.

Tsja. Ik zou het zelf niet doen. Ik sluit me aan bij wat anderen al gezegd hebben. Als je voor zo veel geld een horloge wilt kopen en je bent geen miljonair, dan zou ik een merk/model kopen wat z’n waarde beter behoudt.

Maar hey, ik ben jij niet, dus als jij hem geweldig vindt en je hebt het geld er voor over, gewoon doen.

Koop dan.

11 likes

Nou in dat geval zien we binnenkort wel een topic verschijnen waarin je je nieuwe aanwinst toont.

1 like

Ik zou ook even afwachten. Koop eerst eens iets tweedehands en kijk hoe het je bevalt. Dat is zoveel goedkoper dan iets nieuw kopen dat je na een tijdje weer doorverkoopt.

De Globemaster vind ik van een tijdloze schoonheid. Maar ik vind het leuke van verschillende horloges dat je kunt afwisselen. Kun jij tevreden zijn met één fantastisch horloge? En weet je zeker dat je dit over tien jaar nog mooi vindt? Zo ja, doen!

of niet…

Dat zeker!

Kan dit hele topic niet direct doorgesluisd worden naar dat grootste horloge blunder topic? Ook zeg ik: Doen, Keep it yolo!

1 like

Wat is hier nou een blunder aan? Dat misschien jij niet het geld hebt om het horloge te betalen. ‘’ Ja, ik was kort geleden opzoek naar een stuk goedkopere horloge. Maa dat wil toch niet automatisch zeggen dat als ik opzoek ben naar een wat goedkoper horloge merk. Dat ik helemaal geen geld heb om een wat duurder horloge te kopen? ‘’ @Sebmaster

5 likes

Ga je het nog kopen of blijf je alleen stoer doen?

2 likes

Jij hebt het geld er ook niet voor, je moet er bij lenen.
En zoals veel mensen in dit topic zeggen, geld lenen voor een horloge moet je gewoon niet doen. Of het nou van de bank of van je ouders is.

Het niet hebben van een 13k horloge is een luxe probleem.
Koop een horloge wat je kan betalen en waar je niet al je spaargeld in hoeft te stoppen.

Daarnaast zou ik voor 13k een ander horloge kopen dan deze omega globemaster.

Wat is dat nou voor een onzin ?
En geld lenen ( waar dan ook ) om een horloge te kopen is zeker een goed idee, jij komt er wel.

4 likes

Vinnie!! Gewoon lekker het horloge kopen waar jij je zinnen op hebt gezet! Steun de economie! Jij draait de economie!

Ga je vooral niet verantwoorden aan anderen. Jij bepaalt hoe jij je geld uitgeeft. Als je ouders je wat willen lenen, zullen ze er echt wel over nagedacht hebben en zal dat allemaal wel goed komen.

Neem de adviezen aan waar jij waarde aan hecht en negeer waar je jezelf aan stoort.

Succes met je keuze!

5 likes

Mijn waarde Vincent, vooropgesteld dat ik ook geen meester ben in de N.L. taal vraag ik mij toch af welke studie u voltooid heeft?
Kan het zijn dat u in “no time” voldoende reacties wenst te genereren om alhier te gaan verkopen???
Zeg dat het niet waar is…:grinning:

1 like

Ik denk dat de trend van reacties wel neigt naar: geen duur horloge kopen als beginnend liefhebber, en zeker niet als je er (deels) ook nog geld voor moet lenen. Uiteindelijk blijft het jouw keuze, maar velen hier zouden dat in elk geval niet zomaar doen. Ik kan me daar wel bij aansluiten.

En wat bij mij vaak helpt als ik een horloge op het oog heb: zet hem eens een paar weken in je startpagina’s van je browser, zodat je hem iedere dag wel ziet. En mogelijk ga je je dan na enkele weken bedenken “of het wel zo’n goede beslissing zou zijn”.

Suc6 met je keuze.

1 like

Aan het brakke Nederlands te zien, het gebruik van hoofdletters Op De Meest Vreemde Plaatsen, het refereren aan pappie en mammie, denk ik zomaar dat we hier een andere account van meneertje Calatrava te pakken hebben.

Wel vermakelijk tot zover. :slight_smile: