Omega laten herstellen

Hahaha ja had gassan als eerst gebeld maar toen ik hoorde 8weeken onderzoek en en 8 weeken om hem te maaken dacht ik dat kan die niet goed hebben dus 4 tot 6 weeken totaal vind ik snel

Als je de gooidies niet meer wilt je mag ze altijd naar mij stuuren :stuck_out_tongue_winking_eye::wink: maak je deze omega fan blij mee

1 like

Ik heb ze zelf o.a. op eBay gekocht, ook een soort van fan… :wink: hoewel ik inmiddeks geen Omega meer heb, maar ja ik heb ook nog ouwe Rolex rommel liggen. Misschien maar weer eens een verkooptopic aanmaken. Ik moet nu hard op zoek naar Citizen spulletjes!

Let me now als je het gaat verkoopen ps mijn kleine studenten geld moet het aan kunnen :joy:

2 likes

Ik verkoop alleen aan rijke mensen! Tja, ik woon nl. in 't Gooi … :sunglasses:

Maar voorlopig gaat er niks weg. Dus je kunt echt beter even een rondje Googlen als je op zoek bent naar leuke Omega spulletjes. Dan kun je meteen ook inschatten of het studentenspaarpotje afdoende gevuld is. Overigens, in mijn tijd ging het geld vooral naar de kroeg. Maar ja, die zijn nu gesloten! :beers:

1 like

Daarom heb nu geld over maar probleem komt nu ook weinig binnen werkte in de horeca

Ik ben teveel een ouwe lul om hierop te reageren. Dan krijg je nl. reacties als “kun je niet beter wat sparen voor later” enzo. Zit je helemaal niet op te wachten! Leef het leven … :sunglasses:

Hahahaha spaaren komt als alles weer een beetje normaal is moet wel.gebuuren anders komt er nooit een volwaardig horloge collectie en een huis om ze te bewaaren ook erg fijn haha

Lekker naar W&V brengen.

Brussel krijgt het waarschijnlijk voor elkaar om hem nog meer naar de klote te helpen. Zie hier één van de vele ervaringen met dit fijne SC

3 likes

Had het gelezen brussel gaat ehm zekker niet worde

3 likes

Zou leuk zijn als je een foto zou posten van het horloge.

Een paar weken terug was er een lid met exact dezelfde vraag;

Je zou aan dat lid @Hetklokje kunnen vragen of hij nog bruibare tips is tegengekomen.

Jhup iknow kon mijn eigen topic niet meer vinden ik weet het dom van ms

Mooi! Koesteren. Je kunt deze enkel goed bij een Omega erkent service center laten herstellen. Het uurwerkje afregelen en controleren vereist speciaal gereedschap. Ook het smeren is niet standaard en vraagt iets meer kennis. Mocht je het klokje onverhoopt wel bij een juwelier (dus geen service center) afgeven check dan even of hij ook echt verstuurd gaat worden. Bij een gewone juwelier wordt hij namelijk verstuurd naar Brussel. Ondanks dat hier wel eens negatieve ervaringen worden gepost is Brussel geen verkeerde plek. Er zitten daar heel veel horlogemakers en er wordt heel veel hersteld. De mensen die ik er ken zijn vakmensen. Positieve ervaringen worden nu eenmaal minder vaak gedeeld dan negatieve ervaringen. Ik zou mij daar niet zo druk over maken.

2 likes

Schrijf het nou dan gewoon op papier en bel van de week met een aantal van die adressen.

Dat zou mijn advies zijn.

En een ander advies zou zijn om ze niet op te jagen. Ik heb liever dat mijn horloge 3 maanden weg is en helemaal top terug komt dan dat ik hem na 3 weken terug heb en er daarna constant gezeur mee heb.

» edit; als aanvulling op @Lexie2797 en anderen heb ik zelf ook positieve ervaringen met W&V te Alkmaar.

Wesselink en vreeker heb toevallig net m’n tudor daar afgeleverd en zij gaven aan het nu net even wat rustiger te hebben, doe hier je voordeel mee breng hem langs daar en wees verzekerd van een mooi goed werkend horloge!

Dabkje voor de reactie ja ben er erg blij en zuinig mee dus wil het beste voornhet klokje

Ja dat sws maar 8 weeken en dan nog 8 weeken trek ik niet he hahaha

@Hetklokje, heb je deze gezien?

Snel toeslaan!