Omega laten vallen

Mijn ma heeft hellaas mijn hooge laaten donder best hard daardoor loopt die nu 3 min achter op tijd. hoeveel kost het om dit weer goed te krijgen want bij omega kost het 550 euro en dan komt het glas vervangen er nog bij denk ik.
Die heeft wat puntjes er in maar mag er gelijk bij in .
Kort om wie kan mij een goed adres er voor geven om alles weer top te laaten werken en dat die ook water dicht is .

2 likes

Ik kan Nico Rijsman in Culemborg van harte aanbevelen! Even googelen en je hebt alle nodige informatie voor handen (en een berg aan positieve reviews).

Andere optie in de buurt van Rotterdam is forumgenoot @PeterLC. Stuur hem een PM en je weet snel genoeg of jij je hierbij kan helpen.

Succes!

1 like

Ik moest dit echt een stuk of 4 keer lezen voor ik het snapte :grin:

12 likes

Dit verklaard misschien waarom

Verder sluit ik me aan bij wat @Yorick zegt.
Zelf hele goede ervaringen met Nico Rijsman.

7 likes

Leest makkelijker als je het leest met twents accent :rofl: verder is voor topic starter anders wesselink en vreeker in alkmaar aan te bevelen.

4 likes

Dat verklaart inderdaad alles…niks gezegd… :zipper_mouth_face:

Watvoor Omega is het eigenlijk?

3 likes

Ach grapje moet soms kunnen mits we maar respect hebben voor de ander ik las het met twents accent in m’n hoofd en dat las vrij makkelijk. Zegt niks over de TS en zijn dyslectie wat idd heel lastig kan zijn. En bedoel het ook zeker niet beledigend voor alle tukkers op dit forum. :+1:

4 likes

Omega aqua terra van 2006

Haha ben gewend om er reactie op te krijgen hahah geft niks kan gwn vrij weinig als het om schrijfen gaat hahah

5 likes

Ze zeggen het,maar zo klinkt het niet :smile:

@Hetklokje
Is deze al een keer geserviced want zo niet zou ik je toch een complete service aanraden na 14 jaar.

Het was alleen de eerste zin verder was het prima leesbaar en daar komt bij de boodschap was duidelijk. Weet niet waar je vandaan komt maar er zijn aantal omega horlogemakers ook actief op dit forum.

Ik weet niet in welke regio je woont maar voor Twente kan ik van harte André @Horloge24 aanbevelen. Hij is Omega gecertificeerd horloge technicus.

1 like

Dit dus :+1:

Waar woon je in de buurt? Als je wat zuidelijker woont kan ik @Tokes aanbevelen. In Cuijk.

Woon in zwolle

Juwelier van Hooff Waalre is heel goed

1 like

Movements, Hengelo OV. Is ook certified Omega hersteller.

1 like

Uhm dat is nog dicht bij ook

1 like

Ze zitten in de straat van Kami sushi, tegenover de Appel.

Doe Jasper de groetjes van mij, ik kom er graag.

1 like

Is die goedkooper dan omega of zelfde prijs ?