Ik weet niet in welke regio je woont maar voor Twente kan ik van harte André @Horloge24 aanbevelen. Hij is Omega gecertificeerd horloge technicus.
Dit dus
Woon in zwolle
Juwelier van Hooff Waalre is heel goed
Movements, Hengelo OV. Is ook certified Omega hersteller.
Uhm dat is nog dicht bij ook
Ze zitten in de straat van Kami sushi, tegenover de Appel.
Doe Jasper de groetjes van mij, ik kom er graag.
Is die goedkooper dan omega of zelfde prijs ?
Geen probleem hoor… men zou er op voorhand gewoon eens van uit moeten gaan i.p.v. de Neerlandicus uit te gaan hangen (mijn dochter is ook dyslectisch en loopt hier ook altijd tegen aan).
Het is altijd een lastig pakket dislextie dus weet wat het voor u dochter van probleem.kan zijn
Nog een stukkie dichterbij vanuit Zwolle WatchInside, Omega Service center, Rijssen. Ik heb daar een goede ervaring mee.
Zit er wel goed uit die in rijsen krijg je ook dan de certificaat van omega en service etui ?
Alleen een service-etui, maar volgens mij is dat standaard het geval bij 'n service bij een Omega Service center
En de prijs goedkooper dan omega
Nope, er worden Omega-prijzen gehanteerd. In mijn geval wel met twee jaar garantie. Als je voordeliger uit wilt zien zou ik de officiële Omega-kanalen skippen.
Als je moeder 'm heeft laten vallen, is de schade mogelijk via de (haar) WA verzekering te claimen? Ik zou het altijd proberen. Omdat het horloge sowieso ook een service nodig heeft krijg je misschien niet alles terug maar wel een deel. Scheelt je mogelijk een flink aantal duiten.
Hellaas 3 maande terug service gehad
Ja dat idee had ik al maar denk dat ze wel een bon willen en dat omega altijd alles vervangt wat ze nodig vinden te doen is dat wel een probleem
WA = wettelijke aansprakelijkheid, dus… niet iemands eigen onhandigheid.