Omega moonwatch duurder in 2020?

3x niet, een fois is ook gewoon 4.5k list. Voor een speedy op leer. :wink: En we weten de prijs ook nog niet van de nieuwe unit.

Jawel op fratello stond 13000 Chf dus 12000 euro of precies 11979 euro

Daarom ook de bijna :grin: . Maar goed voor 2.666x de prijs dan :stuck_out_tongue: (als de rumoured 12k klopt)

Staat nu een stukje op Fratello :wink:

1 like

Dit model is alleen leuk voor de handel en de bloggers.

Met een beetje verstand koop je een FOiS of een reguliere Speedy.

1861 hup seh :man_shrugging:

1 like

Lekkerrrrrr.

Die had van jouw kunnen zijn!

1 like

Lol, dat dus!

2 likes

5e mm300?:joy:

1 like

Ik zou nog gauw voor de 1863 gaan. Heeft ook geen kunststof onderdelen er in zitten en is veel minder verkocht dus zeldzamer.
Co-axial voegt voor mij niet veel toe.

Hadden we hier niet al op gereageerd? Krijg een deja vu momentje hier :wink:.

Maar de gewone Speedmaster blijft bestaan maar krijgt een uurwerk upgrade en zal daarom in prijs toenemen. Maar als je veel geduld hebt en op tijd begint zal je ook nog een gewone nieuwe 1861 kunnen vinden bij een dealer. Er zijn er zoveel van gemaakt en liggen in elke vitrine. Als je geen risico wilt nemen kan je ‘m ook nu kopen en in de kluis gooien. Met 5 jaar garantie laat je ‘m gewoon even servicen binnen de garantie als het niet goed meer loopt. Of elke paar weken even opwinden. Maar er zijn maar weinig mensen die twee jaar lang van een horloge kunnen blijven :wink:

3 likes

Wellicht niet mooi maar wel hoe ze nieuw verkocht werden in die tijd. Tritium is nooit wit geweest, zeker niet in die dagen. De delen zonder lume waren natuurlijk wel wit. Of begrijp ik het verkeerd? :blush:

Zie. Weer een limited, een speciale uitvoering. Hadden we die niet al genoeg? :thinking:

Fixe that for you. :wink:

1 like

Soms ben ik gewoon opzoek naar bevestiging van mijn eigen gedachtes :rofl:

1 like

En wat klinkt het mooiste van mijn geschetste scenario’s? Ik ga trouwens ook wat kopen voor mijn “jubileum” volgend jaar, maar er komt geen eind aan de wachtlijst (tijd).

Niet limited he! Alleen limited production, dus je moet er even op wachten aangezien ze maar max 2000 kunnen produceren volgens de kenners.

1 like

Dat is voor mij ongeveer hetzelfde hoor. Alles om de boel te hypen, kunnen ze bij Omega prima. Ltd productie zorgt voor schaarste, enne … deze willen we allemaal hebben! Jaja. :wink:

1 like

Tsja het blijft een slimme verkoop tool en het is snel geld harken en bij een limited edition hoef je de catalogus niet aan te passen en niet jarenlang de productielijn over te belasten. Je doet 1x een run en je hebt klaar. Bij een limited production kan je op je gemak het maken en zolang de vraag hoger is dan het aanbod, zullen de prijzen alleen maar hoger zijn op de secundaire markt (zoals bij Rolex sporthorloges, Royal Oak, Nautilus etc). Ik denk dat dit echter niet echt aanslaat bij het grote publiek maar meer voor de welvarende horlogeverzamelaars bedoeld is.

Als ie nou onder de 10k was…
Maar nee.
Ik snap ook wel dat ie wat duurder moet zijn maar dit is toch wel stevig. Hij is gewoon van staal, alleen het uurwerk is anders. Het is een fois maar dan met 321 uurwerk. En toch, toch wil ik hem.

2 likes