Omega of Rolex kopen?

:+1: Helemaal goed. Die was ook op voorraad bij S&C toch? Hoef je er in ieder geval niet op te wachten. Veel plezier ermee!

En laat je goed verwennen door S&C!!!

Heb je eventueel wit goud overwogen? Vind persoonlijk erg stijlvol en iets minder opvallend,

hallo can

ik heb momenteel een geel gouden Omega met een bruin leren band,
maar ik wil nou volledig gouden horloge het het liefs dan in geel goud ( natuurlijke kleur ) want dat vindt ik mooi
maar veel horlogemerken gaan over op rosé goud het is warmer zeggen de verkopers
maar dankzij een gebruiker Brick, die heeft een duidelijke foto gestuurd van de omega hour vision in rosé goud
ik heb hierbij besloten om nou toch voor de Rolex day date te gaan in geel goud, mijn twijfels zijn dankzij de hulp van Brick verdwenen
gr. peter

1 like

Fotootje…?

En over enkele dagen dan de foto van je nieuwe DD…!

1 like

beste Henman
bedankt voor al U reactie’s, ik ben het met alles wat U schrijf volledig met U eens want sommige dingen hoeft iemand niet te weten.
ik heb mij aangemeld omdat ik twijfelde tussen 2 horloges, maar daar heb ik vandaag mijn beslissing in genomen dankzij deze site en de mensen die mij goed advies hebben gegeven vooral Brick
het wordt de Rolex day date in geel goud maar dan wel in 40 mm infant ik geen smalle pols heb
gr.peter

1 like

Alvast veel voorpret en we zijn benieuwd straks naar de foto’s! :+1:

4 likes

deze omega heb ik nou, draag hem weinig maar ik wil nou gewoon een exclusieve horloge en dat wordt de Rolex day date
ik ga dit weekend naar de dealer en ga kijken of hij nog te koop is anders zal hij besteld moeten worden

2 likes

,

:wink::wink:

13 likes

Hallo Peter
Goed om te horen
De DD is een mooie keuze geniet ervan
En nogmaals welkom op het forum

Ziet er schitterend uit :+1::+1:, ff buiten mijn budget. :disappointed_relieved:

1 like

U heeft heer Davinci overduidelijk nog nooit ontmoet. :joy:

1 like

De eerste keer dat ik hem zag droeg de beste man een vlinderstrik.

2 likes

Volgens mij hebben we onszelf ladderzat gedronken, de eerste keer dat we elkaar zagen.

Dat van de strik klopt wel.

2 likes

Dat ook :+1:

1 like

Lowlands was afgelopen jaar TOP
Beter dan RW

1 like

Waarom moet ik nou aan het Party Rock Anthem denken? :thinking:

Edit:

1 like