Omega of Rolex kopen?

Nog even en u gaat zeggen dat u 8 + 1 dubbele teen heeft.
Nou daar trappen wij hier mooi niet in.

1 like

Ik zie een broodtrommeltje en een etui.

1 like

Dat is de stagiaireplek waar ik even een momentje voor mezelf nam.

Haha! Jij hebt opgelet.

1 like

Jaja. Weet je al welk vakkenpakket je neemt?

Edit: tegenwoordig heten dat profielen geloof ik. Ik ben oud.

2 likes

Dan is het een stuk makkelijker om je broek omlaag te doen inplaats van je pijpen omhoog.

1 like

De broekspijpen omhoog, da’s voor @HanDavinci de kortste weg :joy:

1 like

Tattoo’s & Een kermis klokje. De kortste weg lijkt mij sterk. Die man moet iets compenseren.

1 like

Klopt, hij rijdt in een klein stadsautootje.

5 likes

Haha! Dit is gewoon omdat ik zei dat je spelling ondermaats kut is :joy:.

Maargoed, fire away! :rocket:

1 like

Haha echt niet. :grin: Ik zit je te plagen.

1 like

Beste @peter10 ik ben zeker fan van Omega, maar denk dat ik voor de DD zou gaan.
Plaatjes ter illustratie: en minder opvallen doe je met de Platina versie op de foto. Maar die kost €126.000

Nice tattoo s

1 like

Is dat een dragonball tattoo van Shenron. Gaaf!

1 like

Wellicht is dit al geopperd, want er zijn al heel veel berichten geplaatst. Bel anders even met Tourbillion op de PC Hooft in Amsterdam. Die kunnen het wellicht wel voor je regelen.

Rolex. 100%.

Rollie all day long

Nou ben ik primair een Omega liefhebber, maar tussen die twee modellen absoluut de Rolex. Prachtig ding die gouden day date, en de sedna Connie met Romeinse cijfers: not so much. Ik realiseer me dat de competitie ze ook heeft, maar daar staat het m.i. beter en bovendien steken ze minder af bij de plaat.

Ik zou er meer moeite mee hebben als het tussen de stalen versies ging.

Bij twijfel, beide kopen. De Omega kun je altijd nog (met een forse afschrijving) wegdoen! :wink:

2 likes

beste brick
Ik weet niet hoe U aan deze foto ben gekomen maar nou zie ik de horloge in ieder geval beter en zoals op de foto valt de Omega echt enorm tegen
ik ga nou zeker voor de Rolex day date in geel goud
ik weet niet waar U deze foto heeft gevonden of dat U deze horloge in het echt heb gezien maar U heb mij hier heel erg veel geholpen daar wil ik U hartelijk voor bedanken.
Want op de site van Omega wordt dit model horloge heel mooi afgebeeld maar dankzij een gewone foto die ik van U krijgt valt dit model horloge echt tegen
Nogmaals hartelijk bedankt Brick.
gr. peter

2 likes

Hier wat extra (des-)inspiratie. Wel ook in staal.