Omega of Rolex kopen?

Zeg Peter wat voor horloge draag je nu eigenlijk?

1 like

Gewoon kopen wat jezelf mooi vind en niet wat andere mooi vinden :blush:

De enige reden waarom jouw naam mij bekend voorkomt is omdat je altijd de nieuwe leden aan het afbranden bent.

What’s up with that?

1 like

Zo erg? Lijkt me niet zo’n afbranderige opmerking eerlijk gezegd. Het is tovh een Forum? Houdt het onderwerp je bezig soms? Zoals die subtiele opmerking die je maakte in het topic van iemand die een horloge van overleden moeder besprak? Ik wou daar eerst niet op reageren maar voel me nu toch wel klein beetje genoodzaakt. Haal de balk uit je eigen oog Da Vinci alvorens de splinters bij iemand anders te zoeken!

1 like

Nou als iemand zich aanmeldt met een vraag ben jij de eerste die zegt dat het niet netjes is om zich niet voor te stellen. Dat is een beetje gek.

image

9 likes

Ophouden nou, anders wordt @junior boos …las ik eens ergens! :wink:

2 likes

Ha, zelfspot. Daar houd ik van.

En omdat het mooi weer is vind ik jou nu geen totaaleikel meer maar gewoon “wel oke”

Fijn, die verbroedering!

7 likes

Misschien gaan andere leden mij dan ook nog wel leuk vinden.
Ik heb in ieder geval het weer mee en dat is dan waarschijnlijk wel het enige :joy:

1 like

Ik zou ook eerder gaan voor de Rolex

Nee, ik zoek overal wat achter. :wink:

3 likes

ff skypen dan?

Ik weet niet of ik de eerste ben die dat opmerkt. Maar ik ben het er wel mee eens. Dit Forum is een “community”. Dat vraagt gedragsregels en daarmee houden we gezamenlijk een bepaald niveau overeind. Daar mag je elkaar best op aanspreken vind ik. Dus ik waardeer ergens wel je opmerking.

3 likes

35 Miljoen voor een Rolex…?
Da’s best veul :wink:

5 likes

Absoluut de 36mm
Mischien dan witgoud als je bang bent te veel op te vallen
Maar eigenlijk moet je kopen wat je mooi vindt
En schijt hebben wat de rest ervan denk

1 like

Heb niet het hele topic doorgelezen, zag dat de waardevastheid ed weer aan bod kwam.

Zou gewoon degene kopen die je het mooist vind. Als je nog twijfelt nog een keer gaan passen.

2 likes

Het probleem was dus dat de ene niet te passen was :joy: Stukje klantvriendelijkheid van Schaap&Citroen

2 likes

Hmm, dan ga je toch naar de volgende of een leuk dagje uit naar Maastricht, Dusseldorf, Milaan, etc.

:wink:

1 like

Rolex kost duur, weet je toch! :sunglasses:

Voor de taalpuristen: “kost duur” staat er bewust… :wink:

1 like

Beetje raar of niet

Net of je niks kunt bereiken als je Nederlands niet ok is
Weet hoeveel buitenlanders hier in Nederland een bedrijf hebben
En de meeste kun je niet eens verstaan

1 like