Omega of Rolex kopen?

Ik gooi m ff op negeren…
(Sinds kort bij elk draadje met Rolex in de titel,
wat een fijn forum krijg je dan zeg. Een echte aanrader)

1 like

Fijn dat je dat toch even meldt…

11 likes

Na 2,5mnd lidmaatschap :thinking:
Mss ander forum overwegen :+1:t2:

16 likes

Misschien heb je hier iets aan. Uiteindelijk gaat het om wat bij je past. Geld heb je. Je hoeft alleen te kiezen. Toch?

Rolex is 's werelds meest herkenbare horlogemerk en wordt vooral geassocieerd met succes en rijkdom. Het horlogemerk werd in 1905 opgericht en is momenteel de grootste maker van luxe horloges ter wereld als het om productie gaat. Wanneer iemand een wereldberoemd merk als Rolex draagt, is het logisch dat dit gepaard gaat met een reputatie. Personen die Rolex dragen zijn vaak verbonden met rijkdom, prestatie en succes, want soms als opzichtig wordt gezien. De meer subtiele Rolex drager, die zijn uurwerk met een goed maatpak combineert, is echter iemand die zijn succes met trots en elegantie symboliseert. Het maakt niet uit hoe een Rolex wordt gedragen, er bestaat geen twijfel dat deze persoon een hoogvlieger is die niet bang is dit te laten zien.

Horloges zoals Omega en Breitling worden vaak beschouwd als horloges van het heldhaftige avontuur. Dit is vooral te danken aan hun sterke associatie met James Bond en piloten. Als officiële tijdwaarnemer van de Olympische spelen, zijn Omega horloges ontworpen om te voldoen aan de eisen van een actieve levensstijl; van duiken tot hardlopen, dit merk zal u niet teleurstellen. Omega is een van de weinige horlogemakers die de perfecte balans tussen luxe en avontuur beheerst. Kiezen voor een Omega is meer dan alleen kiezen voor een horloge - je kiest een levensstijl. De drager van een Omega horloge rijdt liever in een Land Rover Defender of een vintage Porsche dan in een flitsende Ferrari en zou een weekend in een chalet in de bergen verkiezen boven een beachclub in Cannes. Omega symboliseert een vastberaden individu met een actieve levensstijl.

12 likes

Amen…

Ga ze allebei passen. 99% kans dat je dan zelf al weet welke jouw favoriet is.

[quote=“Brodie, post:89, topic:194514”]
omega symboliseert een vastberaden individu met een actieve levensstijl.
[/quote] Omega forever😀!

Ga ze gewoon lekker allebei passen en koop waar je het beste gevoel bij hebt. Alles is beleving, zo ook dit soort vraagstukken. Succes! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Na lezing van de laatste alinea van jouw reactie, vol met ‘herkenbare waarheden’, kan hier denk ik wel een slotje op!

Zo is het. :wink:

1 like

Doe effe een wristbattle:

2 likes

Plaatje erbij.

Omega hour vision

Ik zou voor de dd gaan. Wel in 36mm

4 likes

Behalve ik dan… :see_no_evil:

Wat een onzin om een horlogemerk aan een levensstijl te koppelen.

:beers:

5 likes

Ik ook, die band van de Omega is niet om aan te gluren. Ik snap dat die Romeinse cijfers niet groter kunnen ivm de pie pan in de plaat, maar de markers zijn te klein.

En het lijkt net alsof ze de lugs als Lego vast hebben geklikt.

Wat een raar ding.

Altijd de Rolex! No doubt about it :sunglasses::+1::facepunch:

Lekker probleem om te hebben…Ik hoop dat je vooral koopt wat je nu en in de toekomst mooi blijft vinden. Aangezien ik ergens las dat het een horloge voor het leven moet worden. Maarre, zou je echt niet liever dit hebben? Dan heb je nog geld over ook🤔

1 like

Is dat onzin? Denk dat de marketeers van deze (en andere) merken het niet met je eens zijn… :wink:

Hoi Peter , Klein vraagje wat draag je nu ?

Really?

Het zijn nogal wat brute aannames. Heb jij geen leven meer?
:joy:

3 likes

Ja. De reclame jongens moeten wat.

1 like

Dit is geen site maar een Forum. Las je hier al een tijdje mee soms?