Omega of Rolex kopen?

Wat is HF zonder Seiko! :sunglasses:

1 like

Want: Rolex natuurlijk :sneezing_face:

1 like

beste junior

je heb weer gelijk, vandaar dat ik twijfels heb over een rolex, het zijn volgens mij horloges voor mensen die willen opvallen en laten zien dat ze geld hebben, en een omega valt minder op want tenslotte wil ik niet dat mensen mij nakijken dat ik wat heb

1 like

Gezondheid! ûh, nee… die hebben een eigen forum. :wink:

Dan zeg ik: Seiko 5

https://goo.gl/images/KqAHkg

3 likes

blijkbaar wilde de verkoper de rolex die dag aan mij kwijt maar ik denk over alles goed na

Als verkoper zou ik ook wel graag een voorraadhorloge kwijt willen aan iemand die 35k zei te willen besteden. Ik denk dat ze je gewoon niet serieus namen. Dus of eentje uit voorraad voor dik geld, of niks.

Uhm ok… dus kopen we een volledig gouden horloge…! that doesn’t make sense…

5 likes

@peter10 Welk horloge word je blij van als je ernaar kijkt? En als je hem pak hem beet 365keer om en af hebt gedaan over een tijdje, van welke verwacht je nog steeds blij te worden als je ernaar kijkt? Die zou ik kopen.

3 likes

Als de gabbers aan de bar te veel aandacht voor het klokje hebben dan je lief is, kun je altijd nog zeggen “tof klokkie en kostte niet eens zo veel in Istanboel, glimt lekker”

2 likes

Juist , dan koop je dus dit.

10 likes

Dit dus. Maar off topic plaatsen? :joy:

1 like

En zo is het. Mijn grail…!

:heart_eyes: @Ronald. Toevallig gisteren een gespot, kleinere uitvoering (ladies). Erg mooi!

1 like

Als Omega liefhebber zeg ik “Omega”, maar in dit geval vind ik de Rolex mooier.

2 likes

Ik zeg Rolex. De DD is onovertroffen.

1 like

Hint hint hint

2 likes

Zelf ben ik ook fan van Omega, maar in dit geval zou ik toch zonder twijfel voor de Rolex gaan. Niet alleen vind ik de Rolex de mooiste van deze twee modellen, ook zal het gezien de waardevaste aard van het merk een minder risicovolle aankoop zijn.

1 like

Omega

Beide horloges zijn verschrikkelijk kitscherig. Heroverweeg je keuze. Echt doen!

2 likes