Omega of Rolex kopen?

Lijkt mij aan de orde, maar ach…

1 like

Voor 35k een moderne Rolex of Omega kopen :thinking::face_with_raised_eyebrow: Ik zou voor dat geld lekker een Patek annual calendar kopen ipv een Omegatje. Of een Royal oak ipv een Rolexje.

En als je een gouden Omega wil. Doe er dan zo eentje :wink:

9 likes

Ik kan je geen advies geven over welk horloge je moet kopen. Passen doet wonderen en vaak weet je dan wel wat de juiste keuze is. Dat zou ik in ieder geval dus ook willen doen. Wellicht toch nog ergens proberen of je de Omega kunt proberen op je pols?

Wat denk je van een 2ehands gouden Grand Seiko? Beetje te ingetogen voor je smaak denk ik. Maar 2ehands kun je voor 35k een GS plus een day-date of zo’n Omega kopen.

1 like

beste Drebin

Er zullen veel mensen zijn die geen dure horloge zullen kopen en wel erover praten, ik heb er altijd aan gedacht om een gouden horloge te kopen en nou sinds een paar weken heb ik de beslissing genomen om er een te kopen maar ik twijfel tussen deze twee merken
vandaar dat ik mij nou heb aangemeld op deze site om kennis aan andere horloges liefhebbers te vragen want verkopen geven mij weinig raad

4 likes

Jij en wij hebben hier echt niets mee te maken.

4 likes

Waarom deze merken? Als ik 35 duizend eu stuk zou slaan op een horloge zou ik wat anders willen dan Omega en Rolex wat toch vrij “standaard” merken zijn.

2 likes

Yes, daar is ‘ie…

De eeuwige roem is vergeven! :sunglasses:

1 like

Nee, zoals ik al zei, het gaat me niks aan. Ben wel benieuwd. En ik zal niet de enige zijn. En het gaat me eigenlijk niet om trollen of zo.

Heb je een keer interesse in de persoon achter het horloge… :sunglasses:

1 like

Ja joh, mij heb je hoor! Gewoon doen!

Gewoon even passen en het gevoel om je pols ervaren ,foto ervan maken en lekker paar nachtjes over slapen .
Ben zelf wel eens een tijd helemaal weg geweest van een horloge totdat ik deze eens in het echt om mijn plos had toen was de klik er gewoon niet .

1 like

Beste,

een horloge vanaf een plaatje kopen is wel een gok! Verslik je ook niet in de diameter van de Omega. Persoonlijk vind ik de band van de Omega wat iel en vrouwelijk ogen en dan is de president van Rolex in mijn ogen dan weer een van de tofste horlogebanden ooit. Indien een gouden Rolex op voorraad ligt bij een AD, kan je daar kan je zo 15% korting op krijgen. Vergeet al dat gehype rond stalen Rolex modellen.

Laat ik er nou net zo eentje ingeruild hebben op ondermeer een DD… :speak_no_evil:

Cool. Pics?

5 likes

beste pasd

ik ben bij juwelier schaap en citroen geweest, en heb de rolex omgehad maar de omega hebben zij in geen enkele filiaal op voorraad
zij kunnen hem alleen bestellen maar dan moet ik hem ook kopen, ik vroeg of zij hem ook op zicht kunnen laten komen, maar daar gaf de verkoper geen gehoor aan
ik ga binnenkort bij een andere omega dealer langs om te vragen of zij contact willen opnemen met omega en vragen of dit horloge op zicht te bewonderen is en als hij mij bevalt koop ik hem uiteraard

Jawel hoor. GS is al genoemd…

Uiteindelijk wil toch iedereen een Rolex… :wink:
En zo’n gouwe klatser aan de toog, lekker man!

“Hé, ouwe… eindelijk ook een Rollie gekocht? Lijpe sjit man! Doe mij maar pilsie dan, gappie. Ouwe glimmert is ‘t. Vijfendertigduzend rooitjes man.”

1 like

Dan is het in ieder geval duidelijk waar je geen 30k gaat uitgeven. Inderdaad direct op zoek naar een andere dealer, want ook de Rolex zou ik daar niet meer halen.

Ik snap dat zo’n horloge niet in rijen dik in voorraad ligt, maar dat er geen zichtregeling is tussen Omega en dealers vind ik ook vreemd. Je kunt toch van elk type eentje door heel Europa op zicht sturen? Dat kost iedere keer een paar honderd euro, maar met de marge op een prijs van 35k moet dat toch kunnen?

Of verkopen ze van zo’n type maar een paar per jaar?

1 like