Omega Only (Deel 2)

Van een paar dagen geleden top combi :+1::+1:

4 likes

Ja he, het is tot nu toe echt wel mijn favo band voor m’n Aqua Terra. Toch gaat er qua chique uitstraling echt niets boven een goede alligatorband.

Maak nu sinds een jaar zelf banden als hobby, verkoop er af en toe een om het te bekostigen. Is echt superleuk om te doen. :slight_smile:

1 like

Lekkerrr bij de kachel

4 likes


Een oudje uit 1958 met cal 321

18 likes

Heerlijk zo’n zondag!

18 likes

Mooie verzameling!

Geen foto van een horloge maar wel eentje van de lokale juwelier in mijn dorp. Foto is uit 1969 en kwam ik vandaag toevallig tegen. Ruim voor mijn bestaan en interesse in horloges maar achteraf natuurlijk leuk :+1:

12 likes

Mooi setje zeg!

Hoe verhoudt de C-shape zich naar jouw gevoel tov een 1601 of 1603, Roel?

Héél leuk. Wat voor moois moet daar in die etalage gelegen hebben toen…

1 like

7 likes

De plexi Datejust is toch wat hoger en draagt wat groter en het is een Rolex… Ik kan daar niks aan doen, ik ben besmet door dat merk.

Maar voor 1/3 van de prijs van een Datejust heb je dit soort horloges. Dan ben je eigenlijk gek dat je een plexi Datejust zou overwegen.

Ik heb het bovenste drie keer gelezen, het is mijn wazigste 2019 post maar je moet het er mee doen.

Gr. Roel

8 likes

Die dial is zo vreselijk mooi. Het is één van de horloges die nooit uit mijn verzameling gaat!

13 likes

Ik vind de Day Date eigenlijk nog cooler dan alleen de Date. Zou die ook met grijze linnen plaat zijn? Dan kan het best naast elkaar in één collectie, niet?

Gr. Roel

Deze is met linnen dial :grin:

8 likes

Ja weet ik, erg gaaf!

Maar ik zou er best een Day Date bij willen maar dan wel in een andere kleur.

Gr. Roel

9 likes

Deze Omega draag ik niet dagelijks, maar hij zit toch geregeld rond de pols :wink:

9 likes

Mijn 351 bumper, klein maar fijn.

6 likes

oud horloge op nieuw leer

4 likes

Wow, die is mooi