Omega Only (Deel 2)

Ja, is ook een optie. En hij is ook echt heel mooi op leer…

Iemand hier met de 39.5mm variant van de Planet Ocean?

Ik heb hem vandaag gepast in 43mm en ben echt verliefd alleen is dat net te groot voor mij :frowning:

2 likes

5 likes

10 likes

Zeer recent aangeschafte NA - handopdraai - , mét herstelkaartje van Omega

7 likes

Prachtig, die Dynamics! :ok_hand:

1 like

Geniet van je NA, zou ook wel eens willen een Dynamic uitproberen!

1 like

Dankjewel! Ik ga achter een ander - handgemaakt- lederen bandje. Het originele vind ik te smal (16mm ) aan de onderkant.

Hé, dat is jammer, want dat originele bandje staat wel super in combinatie met de wijzerplaat.
Maar een beetje bandjesmaker zal je wel kunnen voorzien van passend schoeisel :slight_smile:
Ga je voor iets met de originele look (en minder toelopende band) of ga je voor iets anders?

Bandje mag nog toelopen maar wat minder, zonder gaatjes en iets dikker? Welk soort leer en kleur ben ik nog niet uit :slight_smile:

1 like

En misschien een contrasterende kleur van het stiksel, in een kleur die je terug vindt in de wijzerplaat of op de wijzers?
Succes op de zoektocht!

Wat het stiksel betreft is een goede tip. Diegene - een mevrouw die leren handtassen en portefeuilles maakt - en 't voor mij wil maken is al gevonden :slight_smile:

1 like

4 likes

Gisteren genoten van de Jumbo 🥰

13 likes

7 likes

Echt super mooi die PO 8800!

Of toch de nieuwe Seamaster…

4 likes

Of toch een 2500D zoeken :wink:

7 likes

Probeer ik ook! Alleen ook niet echt te vinden :joy:

En weet niet hoe die 42mm ( eigenlijk 40mm ) mij zal staan :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Hij is iig platter dan de 8800 en 8500/42mm. Beetje vergelijkbaar met de vorige generatie Smpc.

Mooie combi hoor, dat cognac-/ honingbruin met blauwe dial. Complimenten voor het zelfmaken…!

1 like