Foto is van Bulang & Sons dus verwacht niet dat het een fake is.
Machtig mooie foto’s weer Guus. Ik ben blij dat ik dit horloge ook heb.
Vandaag eindelijk de Snoopy weten aan te randen, en wat een topper is dit. Helaas nog steeds een levertijd van daytona x 10. We keep on waiting.
Welke winkel was dit dan grijze winkel?
Hij is echt heel gaaf!! Had jij hem niet in bestelling staan? Had je al een verwachte levertijd?
Omega boetiek Geneva.
In NL ja, maar verwachte levertijd is > 2 jaar oid. Niemand durft daar een uitspraak over te doen. Ze weten niet eens duidelijk waarom er zo weinig geleverd wordt.
Zonde zeg! Had graag gezien dat er meerdere geleverd zouden worden
Afgelopen zaterdag was ik bij Van Willigen in Den Haag, kwamen even met een nieuwe Omega speedmaster 18 karaat goud aanzetten. Even passen Fer, is echt een mooi horloge, interesse?. Nee dus, was totaal mijn smaak niet met volledig goud en de dial vond ik ook niet zo mooi. Was wel even een Omega van €36.800,00. Kon even niet pinnen, daglimiet was te laag
Gefeliciteerd Sivari met je Omega, wens je veel draagplezier
Dankjewel!
Als het mijn smaak zou zijn, zou ik eerder voor de Rolex gaan, ik weet niet hoe ik een poll moet maken. Benieuwt wat onze vrienden zouden kiezen, de Omega of de Rolex.
Wellicht kan jij frodosreturn die poll maken als je daar zin in hebt natuurlijk.