Omega Only (Deel 3)

Als je antwoord zie je menuutje dat begint met een tekstwolkje en eindigt met een tandwiel, als je op het tandwiel klikt krijg je de optie ‘poll’.

2 likes

Thanks Sivari :ok_hand: :+1:

1 like

9 likes

Afgelopen zaterdag was ik bij Van Willigen in Den Haag, kwamen even met een nieuwe Omega speedmaster 18 karaat goud aanzetten. Even passen Fer, is echt een mooi horloge, interesse?. Nee dus, was totaal mijn smaak niet met volledig goud en de dial vond ik ook niet zo mooi. Was wel even een Omega van €36.800,00. Kon even niet pinnen, daglimiet was te laag :joy: :joy:

Waar zouden jullie voor kiezen als je €36.800,00 te besteden had, voor een Rolex of voor die Omega. Probeer even een poll te maken, is voor mij de eerste keer.

• Rolex day date rosegouden kast en band

0 stemmers

• Speed master everose gouden kast en band

0 stemmers

Rolex 100%

Omega en goud, ik weet het niet :thinking:

1 like

Zo dacht ik er ook over Kaan, maar ja je hebt ook liefhebbers die echt voor een Omega gaan. We zullen wel zien wat de poll uitwijst. Had het nog nooit gemaakt, al doende wordt men wijzer :smiley:

Kaan, je weet dat ik die kids allemaal een horloge geef. De oudste raakt nu al besmet, wil voor een Tudor of Rolex gaan. En de jongste zit nu ook al het net af te speuren, misschien weer 2 liefhebbers erbij. Laat ze eerst lekker neuzen op het forum, wedden dat ze er ook op gaan :grin:

1 like

Vandaag deze op de mat

6 likes

Smaken verschillen, ik vind rosé goud van Rolex minder mooi dan Sedna goud Omega

Ik vind goud sowieso niet mooi dus ik zou 15K uitgeven aan 1-2 mooie horloges en de rest op de bank zetten. Mag dat ook?:sweat_smile:

2 likes

Als ze voor het eerst in het hoge segment gaan zou ik altijd beginnen met Tudor of ontopic een Omega :slight_smile:

Heb ik zo gedaan destijds, alle modellen zo ongeveer geprobeerd. Ook veel plezier aan gehad. En jah uiteindelijk wil je natuurlijk een Rolex. Maar als je meteen met zo’n prijs categorie begint als rookie, dan denk ik dat je heeeeel voorzichtig gaat zijn en als dood bent voor krassen en dergelijk. Dat haalt (bij mij) in ieder geval wel de plezier er van af. Ik wil gewoon alles kunnen doen met mijn horloge en niet behandelen als een safe queen.

2 likes

Enjoy it…spelen met t licht buiten helpt…

1 like

Hoi Kaan, als ik hem zo hoor wil hij voor de Tudor GMT gaan. Vraagt zich wel af of die Tudor redelijk waardevast is. Ik kan hem daar geen advies over geven, heb nog steeds die glazen bol niet gevonden. Hetzelfde geldt voor Rolex, nu gaan de prijzen door het dak heen maar hoe het over 5 of 10 jaar zal zijn. Knappe econoom die dat kan voorspellen. Je weet het maar nooit met Rolex, 5 jaar geleden waren de prijzen een stuk lager. En wie weet van te voren dat Rolex over 5 jaar ineens meer gaat uitleveren, heb geprobeerd H. Wilsdorf te bellen maar kreeg een kerkhof aan de lijn. Hij deed even een tukje zeiden ze :wink:

8 likes

Je hebt nu 2 polls aangemaakt met 1 keuze per poll. :rofl:

1 like

3 likes

Sorry, verkeerde afdeling….

Display only, of was die te koop ?

Heb mijn best gedaan, is eerste keer he :wink:, maar je kan stemmen :smiley:

1 like