Omega Only (Deel 4)

Bij andere kijk ik altijd hoe de secondewijzer loopt. Tikt die, ben ik al niet meer geïnteresseerd. :roll_eyes: dit tegensprekende, vhp van longines quartz van gs en tuning fork zijn wel apparaten om serieus rekening mee te houden, maar niet in mijn collectie.

1 like

Zolang de quartz van goede kwaliteit is en netjes uitgelijnd loopt dan ben ik fan! In de AT van mijn vriendin hebben we dit weekend bij Wesselink en Vreeker een nieuw batterijtje laten plaatsen voor €12,-. Er wordt niet met het horloge gezwommen oid dus waterdicht hoeft het niet per se te zijn. Een beurtje was ook niet nodig volgens de “expert” en het horloge tikt heerlijk weg!!

4 likes

Mooie Snoopy display, maar bij navraag niet te koop of bestelbaar…

5 likes

Lekker zwart blijft ie.

22 likes

26 likes

25 likes

Heeft iemand van de vintage Omega fans een 166.073 in collectie? Ze worden ook wel “Deep Blue” genoemd. Ik ben mij aan het oriënteren voor fraai exemplaar. Ik zag al wat staan op C24, maar hier en daar behoorlijk wat verschillend en serieuze prijzen.

14 likes

Ik heb nu een DJ 36 mm met blauwe wijzerplaat maar laatste tijd trekt deze meer en meer mij interesse. Mooi met de seconde wijzer op deze manier.

1 like

Die is van mijn broer maar draag ik nu omdat hij op vakantie is. De secondewijzer was de reden dat hij voor deze uitvoering koos ipv de blauwe waar alleen de seamaster tekst contrasterend is:

image

5 likes

Allebei mooi vind ik

2 likes

22 likes

20 likes

Hond heeft het warm…

25 likes

21 likes

:hotdog::grin:

3 likes

22 likes

23 likes

“Passen is kopen” zei de beste man nog als grap! Ik heb in het Duits het spreekwoord “van een kale kip kun je niet plukken” proberen uit te leggen…

23 likes

24 likes

17 likes