Omega Only (Deel 4)

20 likes

Proost mannen en dames!

27 likes

25 likes

26 likes

Horloge-inspectie.

13 likes

Mooi horloge (die polaris-achtigen vind ik altijd een eigen charme hebben), maar met een horloge met “Titanic” of “Titan” in de naam zou ik niet gaan duiken :stuck_out_tongue:

5 likes

Het is een heerlijk licht horloge door de titanium kast en band. Deze heeft een 42 mm breedte dus best een groot horloge. Duiken zal ik niet doen met dit horloge; kan wel maar ik duik niet meer.

Ik moest in het begin heel erg wennen aan mijn eerste titanium horloge (geen Omega); mijn brein had blijkbaar moeite om de grootte en het gewicht van het horloge met elkaar te rijmen.

Dat Polaris titanium/goud design vind ik erg klassiek!

1 like

Gerald Genta heeft het horloge ontworpen ! Ik heb hem nu een dag of 5/6 op de pols en het toch wel een heerlijk horloge. Licht van gewicht, automaat en een redelijk blijvend ontwerp.

2 likes

17 likes

Vanmiddag in het Omega museum in Biel geweest. Absoluut een aanrader voor iedere horlogefanaat!

28 likes

Hoe lang ben je er zoet? Ik ga 8 september naar Longines in st imier en wilde daarna naar Biel door om naar Omega te gaan…2 dagen Zwitserland en dan door naar de cote d’azur. :grin::+1:

1 like

Doe mij maar Ozujsko :slight_smile: cheers enjoy

1 like

24 likes

Duidelijk laagseizoen voor wat betreft verkoop. Uit de verkoop gehaald, hij draagt zo fijn. En laten we wel wezen, de zomer is het uitgelezen seizoen voor een duiker.

16 likes

Je begint in het Swatch Museum op de 2e etage, daarna naar de etage eronder; het Omega Museum. Ik denk dat we ongeveer twee uur werk hadden. Veel plezier vast! Zijn echt hele mooie stukken te zien.

5 likes

Lekker Harvatska pivo. :beers:

2 likes

Nog even en dan is deze ook klaar.

2 likes

Very nice! Waar is dit te bewonderen?

Gestoomde Riba.
Eet smakelijk.

1 like