Heb wat privé aan de hand
ow oke sorry,dacht aan een grote aankoop
Ai dat is niet tof. Ik hoop dat het snel goed komt.
Sorry hoeft niet hoor. Dusja daardoor
Het punt van die prijsstijgingen is net dat men ze blijkbaar blijft kopen, enerzijds omdat ze morgen weer duurder kunnen worden en anderzijds net omdat ze duur zijn. Dus volgens mij kan dat nog een hele tijd doorgaan.
Ik vind dat er hier gek veel nieuwe Speedy’s zijn, op het gevoel verschijnen er hier meer dan een jaar of 5 terug.
Bij JLC heb ik nu wel de indruk dat zij voorbij dat punt zijn en nu echt te duur geworden zijn. Althans voor de HF liefhebbers. Geen idee of dat voor de totale verkoopcijfers opgaat natuurlijk.
Thx!
Lekker aan het wachten op station. Vrouwlief heeft de auto nodig, en als je alles uitgeeft aan horloge heb je geen geld voor een tweede auto. Ik ben een gelukkig mens.
Goeie marketing van Swatch dus! En uiteindelijk heb je een pracht van een horloge, dus iedereen tevreden
Dat denk ik ook. Ze zullen ongetwijfeld de prijsverhoging goed doorberekend hebben zodat het niet te veel is, maar ook weer niet te weinig. Ik denk dat er nog aardig wat rek in zit.
Volgens Omega zijn de verkoopcijfers met 50% gestegen sinds de MoonSwatch, dus dat is inderdaad erg goede marketing, ongeacht wat je van de MoonSwatch vind.
Daarnaast is de nieuwe band voor veel mensen ook echt een verbetering en misschien wel een reden om er een aan te schaffen? Ik vind de band in ieder geval uiterst comfortabel en ziet er ook mooier uit met die taper.
Jep
Nice
Ik zou wel ff het plastic bij de sluiting weghalen