Omega Only (Deel 4)

Wat een kolos!

9 likes

Valt mee hoor.
Geen kleine jongen maar technisch gezien noodzakelijk om de enorme waterdruk aan te kunnen.
Kijk even naar de nieuwe Oris Pro4000 en dan zie je dat het nóg dikker kan. :blush:

14 likes

7 likes

4 likes

Ik had de X2 met groene rubberen band geupdate: mooi maar de X2 vraagt toch om leer in stijl.
Even getwijfeld of het rundleer of struisvogel zou worden, struisvogel wordt het!

9 likes

Lekker aan het genieten van de Franse vakantie, maar 1 horloge meegenomen. En wat ziet ie er toch lekker uit

17 likes

Waar zit je ergens?

1 like

Chaumont sur Loire. Fijn plaatsje midden tussen alle kastelen. Vakantie omvat dan ook vooral wijn, kastelen, barbeque en lezen. Heerlijk!

19 likes

Klinkt goed. Geniet ervan! :sunglasses:

1 like

Ik zit zo eens naar het plaatje te kijken, maar eigenlijk is deze variant veel mooier dan die met het zwarte bezel.

1 like

Naast de rode bezel is de wijzerplaat ook schitterend.

22 likes

Volledig mee eens

1 like

Applied logo for the win :sunglasses:

18 likes

15 likes

Netjes binnen de reserve gewisseld weer, loopt ongelofelijk strak op tijd ook :green_heart:.

16 likes

13 likes

Ik heb dit horloge gekocht in 1980 voor mijn vader.
Helaas ben ik alle gegevens kwijt. Is er iemand die mij kan zeggen welk type dit is en of het de moeite nog is om het te laten onderhouden?

10 likes

Als je em open (laat) maken dan zal in het deksel wel het referentienummer staan. Op het werkje zelf vind je dan ook het calibernummer.

Het type staat er op “ Genève” Is een model dat heel lang gevoerd is in handopwinder en automaat. Er is geloof ik een topic speciaal voor de Genève. Ik had een soortgelijke ervaring met het horloge van een familielid. Zag er ook ongeveer zo uit, maar na een service en poetsbeurt heb ik er weer een glimmend en goed lopend horloge aan. Die van mij is naar Omega geweest en dat kostte iets teveel maar er is ongetwijfeld wel een lid wat je verder kan helpen voor een redelijk bedrag. Ik zou zeggen; zeker doen

1 like