Omega Only (Deel 4)

Het verbaasd me dat omega altijd zo langzaam loopt in vergelijking tot andere merk only topics.

9 likes

Valt best mee, alleen Zenith en Tudor zitten al aan z het vierde draadje, de meeste pas op 1 of 2.

Ja daar heb je gelijk in, misschien kijk ik op de verkeerde momenten wanneer omega niet boven aan staat

Ik kan deze van een buitenlandse GD kopen med 50% korting, omgerekend zo’n 3200 euro.

Dit moet qua grootte en pasvorm de ultimate Seamaster zijn, maar 12mm dik, 44.5mm lug to lug :smiley: Goede deal?

2 likes

Ik heb er ook weleens naar gekeken. Ik vind het best een tof model! Volgens mij toen ik hem zag stond hij te koop bij een AD in België. Ook met korting, ik weet alleen niet meer hoeveel precies.

Het horloge is in 2018 uitgebracht, dus een service op korte termijn zit eraan te komen.

Tof model idd.
Als hij nieuw is en

niet betekent dat hij van buiten EU komt en er 25% bij komt, denk ik dat je met 3200€ een werelddeal hebt!

Ja, dat zou nog een punt zijn, maar neem aan dat deze de meeste tijd gewoon stil heeft gelegen en nog wel een aantal jaar zonder service kan of zie ik iets over het hoofd?

Klopt, btw is inclusief 3200 euro.

  • Between lugs: 20 mm
  • Lug‑to‑lug: 44.5 mm
  • Thickness: 11.8 mm
  • Case diameter: 39.5 mm
  • Case: Steel
  • Water resistance: 6 bar (60 metres / 200 feet)
  • Total product weight (approx.): 91 g

60 meter water dichtheid is een minus

60 meter is wel echt 60 meter bij Omega…

1 like

De oliën drogen uit op een gegeven moment, nog 2v jaar en je zit op de 8 jaar waar die denk ik toch wel onderhoud nodig heeft.

Als deze als nieuw verkocht wordt zal er toch garantie op zitten?

TS had het over een GD.

Weet ik, maar ik heb ook Omega gekocht bij gd en dan vol in de garantie. Ben het wel met je eens hoor, zou even kijken hoe die liep en als teveel achter loopt een kleine service laten geven.

Moet vandaag laten weten. Twijfel nog wel, een ander minus is dat det limited edition nummer groot in de kast is gedrukt. Denk dat ik deze pass en iets doorspaar voor een pre-owned 38mm aqua Terra. Iemand die er eentje verkoopt? Ik hou mij aanbevolen. Het liefst de blauwe :slight_smile:

1 like

Volgens mij valt het best mee maar dan gaan we hem gelijk ff uppen🙂

Laatste weekje van de vakantie is aangebroken dus nu heerlijk genieten van Ploprof :heart:


Fijne maandag allemaal!

21 likes

20 likes

Als je het vergelijkt met Tudor en/of Seiko dan lopen we hier inderdaad een beetje achter. Tijd om daar maar wat aan te doen dan:

14 likes

13 likes