Omega Only (Deel 4)

De zwarte is gewoon het mooist. Zeker met de rode accenten…:+1:

3 likes

True. Zwarte zit ook hoog op mijn lijst.

1 like

:rofl:

Ik heb een hele tijd met erg veel plezier de witte gehad. Droeg hem voornamelijk op rubber. Mega combi!

Toen kreeg ik in mijn hoofd dat ik de zwarte wilde. Mede vanwege de rode tekst op die zwarte keramische dial.

Echter vond ik dat te weinig upgrade dus ben ik voor de zwarte Sedna gegaan.

Zo blij met die keuze en ik mis de rode tekst helemaal niet! Waar ik wel even huiverig voor was.

29 likes

Dit is ook heel mooi. Staat voor mij apart vd andere kleuren.:+1:

Mooi groen is niet lelijk.
Niet handig misschien als je enige horloge.
Maar erg leuk voor de afwisseling.

29 likes

Laatst ook omgehad. Prachtige combinatie tussen sportief en chique. Zwarte uitvoering met rosé is erg geslaagd

1 like

17 likes

Vandaag de Omega Seamaster 300 1957 Trilogy om de pols.

Heerlijk comfortabel horloge met een fantastisch co-axial 8806 uurwerk.
De band is recht en, ondank veel negatieve reacties, staat dit subliem bij deze 39 mm kast.

Ook de kast is schitterend gepolijst en aan de zijkanten heel fraai geschuurd naar een matte finish waardoor je een prachtig contrast krijgt.
De band is soepel en matched exact bij de kast.

De smalle bezel en de stalen binnenring geven het horloge de look van een klassiek duikhorloge.
Op de matte wijzerplaat staat niets teveel.
Sommigen houden niet van de faux patina, welke overdag het meest duidelijk zichtbaar is. Voor mij is het gewoon een lichtbruine kleur. Heeft voor mij niets te maken met fake, of faux IMHO. Het is de kleur die dit horloge de perfecte uitstraling geeft.

De saffierglas plaat met logo maakt het plaatje compleet. Prachtig zoals Omega de bolling heeft kunnen verwerken in het glas. Gelukkig is de bodemplaat gewoon een stalen deksel en geen glasplaat.

Tijd voor wat plaatjes:

De sluiting is geniaal met zo’n 3mm micro verstelbaarheid.

Foto’s maken met zo’n bol glaasje is minder makkelijk en geeft wat reflectie. Maar wat is dit een mooi horloge :wink:.

Hier nog wat plaatjes met z’n oudere broertjes. Dankjewel voor het kijken en fijn weekend allemaal.

38 likes

Die is erg fraai inderdaad. Uiteindelijk vond ik hem toch wat te ‘shiny’ voor een toolwatch.

Ik heb overigens de hele serie gehad. Alledrie mooi.

1 like

Nice! Toch blijft zijn meest linker broertje mijn favoriet.

2 likes

Jep. Is een hele zeldzame Seamaster.

Die 1957 is inderdaad een hele mooie serie.
Onlangs zag ik een Seamaster Trilogy die heel fraai gepolijst was en meer de looks had gekregen van een toolwatch… Kon het plaatje zo gauw niet terug vinden, maar dat zag er subliem uit👍.

2 likes

Ben ik wel benieuwd naar!

@tompj @ROC was die van @myfriendscallmekc

4 likes

Pwoah! Zo is hij gaaf zeg @myfriendscallmeKC!

Dank @YY77!

2 likes

16 likes

Een hele goeie look heeft deze Seamaster van @myfriendscallmeKC gekregen.

2 likes

Thanks @YY77 voor de linkjes :+1:

2 likes

23 likes