Omega Only (Deel 4)

Thx! De toolwatch vibe is heerlijk. “Zo hadden ze deze uit moeten brengen” hoor ik wel eens bij GTG’s

Deze look met lume matching single pass nato vind ik ook lekker

19 likes

Staat werkelijk subliem👌

1 like

Om te checken hoe een “red triangle” zou staan heb ik ook een keer deze variant gemaakt (met waterverf van m’n zoontje)

Leuk voor een keer, maar daarna besloten, dat deze zonder toch gaver (eenvoudiger = meer toolwatch) is.

10 likes

Aangezien ik toch niet het water in ga met dit horloge heb ik deze band erop zitten (overgehouden van een ZEP die ik verkocht heb);

En in de zomer een GGB velcro;

6 likes

Jammer dat niemand die Railmaster van Piet Schilder wilt kopen, die is voor 3k mee te nemen…dat is bijna “geen geld”. Het is dat ik al een AT en Speedy heb, anders wist ik het wel.

@Mama_Appelsap is er naar wezen kijken en die schreef dat het horloge er niet echt tiptop bij lag.

1 like

12 likes

23 likes

Klein plaatje van de SMP300 (lume) bij maanlicht

10 likes

23 likes

13 likes

11 likes

Klopt ja… was best teleurstellend, had hem anders direct meegenomen. :slightly_frowning_face:

1 like

Sh*t…. verkeerde horloge bij me.

Leuk museum, zeker een bezoek waard!

10 likes

Of verkeerde museum.:crazy_face:

15 likes

21 likes

Van t weekend deze 2 eindelijk eens gepast

Die rubber band is fijn zeg!

26 likes

Wat een (mooi) verschil zeg deze band

1 like

Zou je ook zeker de rubberen band aanraden! Heb die van mij op een stalen band gekocht, even later een OEM rubber erbij en heb eigenlijk 90% van de tijd de rubberen band erop… Echt heel comfortabel!

2 likes