Omega Only (Deel 4)

Welke breitling was het?

De Breitling Colt Automatic 41, toen in Roermond gekocht. Super mooie horloge, alleen de Railmaster bleef in mijn hoofd rond spoken en wil voor nu nog geen drie horloges.

Ook wel blij met dat de Railmaster met leren band is, draagt daardoor echt anders dan de Seamaster.

Ik wil ook nog een railmaster. Alleen de kleur ben ik nog niet uit. Hij moet naast de zwarte seamaster en groene at.

Bedankt!

Dan zou ik voor grijs/zilver gaan, ben gelukkig niet bevooroordeeld :wink:

Vind persoonlijk dat de wijzerplaat heel mooi speelt met het licht. De wijzerplaat verandert van licht grijs naar dondergrijs. Ik blijf ernaar kijken, op kantoor keken ze mij al gek aan tijdens een aantal meetings. Aantal collega’s vroegen al: heb je haast? :wink: :grinning:

1 like

Molequin bandje op mijn CK859 gezet, best mooi zo, mijn vrouw vind het tien keer mooier, maar ik vind de originele strap toch net wat mooier denk ik

Slechte foto met flits, ben benieuwd hoe het in het zonlicht staat.

14 likes

Wat is er gebeurd tussen de 4 en 5 uur?:scream:

heh beetje plakband, niet goed schoongemaakt. Tijd voor een bril :joy:

1 like

Gelukkig…Heb je em in nl gekocht? Vind het een prachtig ding. Meistersinger heeft em ook, verders zie ik em nooit hier.

1 like

Ja, bij Fillipucci in Maastricht, hadden er 3 liggen. Nu 2 :stuck_out_tongue:

Nog maar een foto, nu zonder vlek

18 likes

Die band is toch wel mooi hoor.

Zit ff rond te kijken, zijn allemaal rond dezelfde prijs…

ja, bij Pertijs in Breda hadden ze hem ook nog, maar ook voor dezelfde prijs. Zal ook wel nergens goedkoper te krijgen zijn aangezien ie uit productie is. Korting zat er ook niet in jammer genoeg.

Het is er wel 1 om te bewaren.

Is een trilogy niet een leuke toen toevoeging, volgens mij liggen er bij een aantal AD’s nog een nieuwe.

1 like

Ik heb er toen straks naar zitten kijken. Weet je toevallig wie em nog heeft?

1 like

Heel lang bij van Willegen Rotterdam gezien maar daar kan ik je hem nu niet meer vinden. Slaete Antwerpen zou wellicht hem nog hebben, misschien dat je er een belletje aan kan wagen.

1 like

29 likes

Ook maar weer even een foto van deze “dikke” duiker plaatsen😎

28 likes

29 likes