Dit is wel erg mooi, ben gelijk even op de site gaan kijken. Kun je er in het kort over vertellen of dat je em het geld waard vind? En hoe staat het op het horloge? Foto’s?
Kan je eens een foto posten van iets verder van je pols? Dan kan ik het op een andere manier zien. Ik heb zelf 17,5 cm polsen en twijfel echt of ik 35mm horloges kan dragen. Vind het nml erg mooi…
Besteld?
Hoi allemaal, ik heb een vraagje omtrent een recente onderhoudsbeurt die ik liet uitvoeren. Ik heb mijn Aqua Terra van 2006 net laten servicen door een onafhankelijke horlogemaker uit mijn regio. Nu draag ik deze al 2 dagen en ik zie dat deze +10s/dag snel loopt. Is het normaal dat ik een iets strakkere regeling had verwacht voor een net onderhouden Omega die normaal gezien binnen COSC loopt? Zouden jullie deze terug binnen brengen voor fijnere afstelling?
De horlogemaker krijgt anders goede reviews en liep zelfs 3 weken stage bij de Swatch group.
Bedankt voor jullie mening! Fotootje voor de sfeer:
Even bijregelen na service is geen groot werk, dus ik zou zeker teruggaan. Anders ga je nooit dat goeie gevoel hebben dat hij weer perfect in orde is
Ja…Via Omega site.
Op leer? Ik weet het niet…Ik ga denk ik wel die band van rem watchstraps bestellen die @navs.watch een berichten hiervoor heeft gepost… In het zwart dan ook.
Ja daar vind ik hem toch het fijnst op dragen. Rubber kan ik niet aan wennen. Ik merk dat ook bij mijn Hydroconquest, die ligt nu al enkele weken ongebruikt in de kist, ik laat hem laat liggen om het rubber. (ok, de wijzerplaat ben ik ook niet kapot van, naast een Seamaster verbleekt hij toch een beetje)
Maar les nu geleerd. Zwart rubber is het niet voor mij, groen ook niet. Rubber moet ik gewoon vergeten.
Beide horloges gaan weg, de Seamaster wil ik vervangen door een witte Seamaster op staal dit keer.
Mooie leren band voor een Seamaster zo met diezelfde golfjes in de band.
De zwarte lijkt me wel heel zwart/wit, beetje zebra-idee.
Zou mooier zijn als het zo subtiel als de plaat zou zijn
De hydro is 1 vd weinige Lgs waar ik niks aan vind om het zachtjes uit te drukken. Witte seamaster was ik honderd procent zeker van. Tot ik em omhad. Toen vond ik de zwarte veel mooier terwijl dat voor mij, na de witte en grijze, 3e keus was.
Heel gaaf!
Makkelijk draagbaar en soepel leer. Fantastische kwaliteit, in mijn ogen dus dus waar voor mijn geld. Dit is dan enkel mijn mening. Onderstaand wat wristshots
Ziet er goed uit.
Bestaat niet.