Nieuwe struisvogel strap van Ko is gearriveerd! Echt mooi geworden, op blauw ziet het er weer een stuk sjieker/klassieker uit. Leuk dat dit horloge zoveel verschillende straps aan kan en dan iedere keer een andere stijl krijgt.
Blauw is top! Mooier dan grijs imho.
Ik ook
Tevreden van de kwaliteit van die band? Ik verwacht de oyster band deze week van hun
Ja bevalt heel goed. Mooie afwerking en super veel verstel mogelijkheden.
Krijg uit coulance (lang verhaal) nog een forstner flat link toegestuurd.
Dus mocht iemand meelezen, mag voor een leuk prijsje weg…
Super gaaf! Helemaal op de stalen band!
Is er iemand die weet wanneer Omega z’n nieuwe releases uit de doeken gaat doen? Ik had vernomen dat er al een datum gepland staat, voor de pers.
Maar degene van wie je vernomen hebt dat er een datum gepland is, weet niet te zeggen wanneer die datum is? Die maakt zich er wel makkelijk vanaf.
Haha nou ik zal je eerlijk zeggen dat ik het had vernomen vanuit het ‘voorwoord’ door de hoofdredacteur van het magazine “Watching”. Ik heb het magazine nu niet bij de hand maar hij liet dus ontvallen dat er een datum gepland stond voor de novolties van Omega.
Maar het duurt idd wel erg lang. Bijna een jaar geleden dacht ik mss een rode at te gaan kopen. S&C had het toen over september 2022 beschikbaar. Nog steeds niks en denk het een rode ks of gs gaat worden…
Ik zag ze laatst in de etalage in Parijs (Omega Boutique).
De 38mm varianten. Wss binnen een paar weken/maanden ook hier te koop
Als je geen geduld hebt en staat er 1 te koop in Duitsland (C24)
Hij ligt regelmatig op Schiphol voor €4960. De laatste 2x dat ik daar was lag er er gewoon, net als de groene AT.
Dus even bellen naar de Omega winkel aldaar, reserveren (doen ze gewoon), een enkeltje Londen boeken voor 8 tientjes en ophalen
Ik nijg op dit moment eigenlijk meer naar de zwarte. Heb de groene omgehad en die is zeker mooi, maar ook ietwat saai
Maar ben in mei weer op Schiphol dus zal eens kijken