Welke wel dan? De Speedy blijkbaar.
Ik heb zelf ook de groene maar nog steeds niet geslaagd voor een leren band.
De 3 omega’s ja.
De Speedy en smp heb ik al eens terug gekocht in een mooiere configuratie. De PO nog niet… voor wat het waard is
Hij is ook erg lastig moet ik toegeven…
Ik ken de PO niet goed genoeg, maar dat zou wel mijn eerste keuze zijn om de deur te wijzen.
Ben je 100 procent tevreden met die delugs band qua kleur?
Even wat foto’s te gemaakt van mijn SMP300 omdat ik een voorstel voor inruil wou aanvragen op een Explorer II…
Maar pff, als ik de SMP300 dan weer vast heb begin ik direct ernstig te twijfelen of ik die wel kwijt wil…
Niet weg doen
5 of 6 digit?
6
Niet 1-op-1 uiteraard hè… Maar om de pijn van m’n bankrekening beetje te dempen
Oew, ik zou zeggen hou de seamaster, vind die 6 digits veel te steriel. Seamaster heeft meer eigen gezicht. 5 digit daar in tegen, zou ik denk ik wel aanmoedigingen. Die zijn echt cool, vooral de polar
6 digit Explorer 2 is 1 brok kwaliteit.
En nog een echte toolwatch.
Zonder glimmende banden of bezels.
De zwarte 5 digit is weer vrij iel op een grotere pols.
Zou dan overigens ook voor de polar gaan. SMP300 is top, maar in gebruik en looks/feel wel wat overlap met mijn Sea-Dweller.
Over de kwaliteit hoor je mij ook niks zeggen.
Toolwatch hmm Jah hmmm. Hoor eigenlijk nooit iemand er over, dat die hem gebruikt zoals bedoeld. Grotten verkennen en pool gebieden met veel licht of duisternis.
Ah Jah begrijpelijk, of de sea dweller er uit en explorer er in, heb je ook wat variatie in merken. Maar goed die keus is natuurlijk aan jou
Don’t worry. Er staat ook nog een Speedmaster Dark Side op m’n wish list om Omega toch in m’n collectie te houden.