Omega Only (Deel 4)

Tja. Hoe vaak vlieg jij naar andere tijdzones met je Tudor GMT :wink:?

Ik bedoel het meer in de alledaagse zin: robuust uurwerk, band, kast. Goed waterdicht, extreem goed afleesbaar. Dat. Veel beter afleesbaar dan de SMP 300 bijvoorbeeld.

1 like

Oew speedmaster met 2 sub dials die vind ik wel cool, vind de grey side ook wel tof :ok_hand:t2:

Hahah touché :joy::ok_hand:t2:
Vlieg niet vaak, maar hou nog wel uit interesse andere tijdzones bij

Afleesbaarheid heb je idd wel een behoorlijk punt, vind vooral de afleesbaarheid van de smp bij duisternis echt kak met die wijzers :sweat_smile:

1 like

Zeker, maar ik vind dat ik de mooiste duiker van Omega reeds heb. De Peter Blake generatie is ongeëvenaard qua look & feel.

2 likes

Je zou toch een eens weekje een 2500 PO moeten proberen.

3 likes

Is dat een verkooppraatje?

Nee, gisteren de PO weer omgeslingerd en dan slaat ook de twijfel weer toe. Ik moet denk ik gewoon wat langer gaan sparen.

3 likes

Peter Blake is top inderdaad.

Maar ik vind ze verschillend genoeg (en betaalbaar genoeg) om ze naast elkaar in een collectie te hebben.

2 likes

Ik word wat onrustig van teveel horloges. Perfecte aantal is 3, max 4. Inclusief de obligate G-Shock. Dan zijn twee Omega duikers iets teveel van het goede.

1 like

Die kan best naar je kids. Echt nodig heb je zo’n G-shock natuurlijk niet.

Die full metal? Ze vallen om, ben ik bang.

Nee, dat is met veel dingen in het leven zo. Toch vind ik het wel aangenaam met.

Snap ik. Zelf geen last van :innocent:, de externe kluis helpt daarbij zeker. Leuk om te rouleren.

2 likes

Ok, poging gestaakt. Terug naar mn eigen issues.

1 like

Lume werkt snel en uitstekend

15 likes

Met de Trinity Seamaster op pad

In de heerlijke Z3 met oldtimer vibes

29 likes

22 likes

26 likes

Of anders @MotoSkooly @royke74 zij hebben mij ook voorzien :+1:

16 likes

Fijn weekend!!

26 likes