Omega Only (Deel 4)

Ja, net met rubberhandschoen geprobeerd met meer grip: bezel draait wél, ik was te vroeg. Maar makkelijk gaat het niet. Nou duik ik niet, dus dát is niet zo erg. :wink:
Als 'ie maar origineel is.
Het viel me op toen ik hem naast m’n andere hield:

Trouwens ook een beauty, die laatste foto van jou.
Enig idee overigens waar ik die van mij op echtheid kan laten checken?

4 likes

Hoe bevalt die mesh? Is dat een aanrader om los te kopen bij de Seamaster? Of beter een Staib?

mij bevalt hij zeker heel goed, deze draag ik ook het meeste

1 like

13 likes

Ik heb zelf mij Seamaster ‘ingeruild’ voor een 16570, ik vind het formaat van de Rolex een stuk fijner maar ik mis de Seamaster nog wel regelmatig…

Op je foto lijkt t of de datum niet netjes staat, of het is net voor de datumwissel?

Dat snap ik, de seamaster is veel mooier. :wink:

2 likes

16 likes

Was inderdaad om iets van 23:30 uur.
Bij Van Baal in Nijmegen geweest, na inspectie ‘geloven’ die in de echtheid, dus da’s goed om te horen. Texel is inderdaad ooit eens anders gezet. Stoort me verder niet, kan ik altijd bij een beurt laten herstellen.

12 likes

Even uitwaaien.

13 likes

Positief!

Stond er wind dan? :wink:
Mooie foto

Vraagje?, Ik ben al een tijdje op zoek naar een Omega Seamaster 2254.50 en heb er één gevonden op Chrono24. De verkoper vraagt €3450 voor een full set, maar er staat geen productiejaar vermeld. Ik heb contact opgenomen met de verkoper en die vertelde dat het kan gebeuren dat ze bij verkoop vergeten zijn om het jaartal toe te voegen. Hierbij mijn vraag kan dat? en heeft dit invloed op de prijs. Bovendien wil ik graag weten of €3450 een redelijke prijs is voor dit model.

2 likes

Er zou genoeg aanbod moeten zijn voor dit model. Bij twijfel niet doen. Daarnaast kun je vaak op basis van het referentienummer het jaartal achterhalen.

Prijs heb ik geen gevoel bij eerlijk gezegd. Voor €4250 kun je ook het laatste model Seamaster 300m vinden met garantie en full set. Moet wel je ding zijn.

Ik heb er even geleden 1 gekocht via het forum en volg het aanbod nog steeds. In mijn beleving zijn dit wel de prijzen voor een full set maar dan moet hij wel in goede staat zijn met recent onderhoud. Wat mij betreft is dit een echte topper, redelijk plat, draagt heel prettig en service kan voor redelijke prijzen…

1 like

15 likes

ja dat is zo dan heb je wel een nieuw model, vind de nieuwe seamaster aqua terra met green dial ook wel erg mooi.

Ja dat vind ik dus ook zo mooi aan het horloge, redelijk plat en lijkt mij ook erg fijn te dragen. Ik zal het forum in de gaten houden!

1 like

Die staat er nu 1 hier in het blauw voor 4,5k… Ik heb ze allebei maar de at is mijn favoriet, al scheelt het bijna niks…

2 likes

Heel goede keuze. Ik heb er vorig jaar 1 gekocht en draag ‘m relatief veel. Misschien wel m’n meest comfortabele horloge. En deze stalen band vind ik veel mooier dan de “traimrails” versies.

Horloge, servicebeurt (erna) en een halve schakel bij een AD hebben mij ongeveer 3.400,- euro gekost bij elkaar.

Vandaag trouwens ook om de pols:

23 likes