Omega Only (Deel 4)

Heerlijk fris exemplaar.

1 like

Staat de 225450 te koop bij een Nederlandse handelaar? Ik heb er een gezien met dezelfde prijs, zal de naam van de verkopende partij niet noemen. Het lijkt erop dat de bezel gepolijst is, net het scherpe eraf. Dat zou je na kunnen vragen. Verder ziet ie er netjes uit. Ik heb eens vernomen dat een aandachtspunt is dat de schroefkroon minimaal 1 maal helemaal rond moet bij open en dicht draaien. Mocht je deze overwegen…

1 like

Komende dagen de Seamaster weer eens wat tijd geven. Blijft toch een heerlijk horloge, hoewel deze op de nominatie staat vervangen te worden voor een AT of Dark/Grey side of the moon. Twijfels twijfels…

12 likes

nu op rode hybrideband.:slightly_smiling_face:

7 likes

Een at kan er mooi naast.:grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

Blijven leuk.

9 likes

Als de bezel het enige probleem is kun je nog een nieuwe overwegen. Kost ongeveer 300 euro.

2 likes

24 likes

26 likes

Heel fraai. :ok_hand:

1 like

Hij ziet er inderdaad fantastisch uit! ja de prijsklasse klopt aardig dus, maar als de verkoper het productie jaar niet weet maakt dat uit, of is dat meer of je het persoonlijk wat uit maakt.

1 like

Ik heb ook een groenen te koop gezien op het forum, wel erg verlijdelijk ook.

Erg mooi!

Heel gaaf! Tegen alles opgewassen :sunglasses:

1 like

Een niet afgestempelde (of missende) garantiekaart zou de waarde ietsje kunnen verminderen.

Maar de conditie is voor mij belangrijker, daarna een aantoonbare servicebeurt.

2 likes

Erg blij mee, draagt heel fijn. Wel een enorme glimmer, zeker in de zon…

18 likes

Deze maar weer eens van stal gehaald. Als ik ‘m een tijdje niet meer in de roulatie heb gehad, verbaas ik me er elke keer weer over hoe lekker ‘ie draagt.

20 likes

20 likes

Blauwe bezel insert erop knallen, daar knapt ie zoveel van op. Het is inmiddels mijn meest gedragen horloge.

1 like