Er zou genoeg aanbod moeten zijn voor dit model. Bij twijfel niet doen. Daarnaast kun je vaak op basis van het referentienummer het jaartal achterhalen.
Prijs heb ik geen gevoel bij eerlijk gezegd. Voor €4250 kun je ook het laatste model Seamaster 300m vinden met garantie en full set. Moet wel je ding zijn.
Ik heb er even geleden 1 gekocht via het forum en volg het aanbod nog steeds. In mijn beleving zijn dit wel de prijzen voor een full set maar dan moet hij wel in goede staat zijn met recent onderhoud. Wat mij betreft is dit een echte topper, redelijk plat, draagt heel prettig en service kan voor redelijke prijzen…
Heel goede keuze. Ik heb er vorig jaar 1 gekocht en draag ‘m relatief veel. Misschien wel m’n meest comfortabele horloge. En deze stalen band vind ik veel mooier dan de “traimrails” versies.
Horloge, servicebeurt (erna) en een halve schakel bij een AD hebben mij ongeveer 3.400,- euro gekost bij elkaar.
Staat de 225450 te koop bij een Nederlandse handelaar? Ik heb er een gezien met dezelfde prijs, zal de naam van de verkopende partij niet noemen. Het lijkt erop dat de bezel gepolijst is, net het scherpe eraf. Dat zou je na kunnen vragen. Verder ziet ie er netjes uit. Ik heb eens vernomen dat een aandachtspunt is dat de schroefkroon minimaal 1 maal helemaal rond moet bij open en dicht draaien. Mocht je deze overwegen…
Komende dagen de Seamaster weer eens wat tijd geven. Blijft toch een heerlijk horloge, hoewel deze op de nominatie staat vervangen te worden voor een AT of Dark/Grey side of the moon. Twijfels twijfels…
Hij ziet er inderdaad fantastisch uit! ja de prijsklasse klopt aardig dus, maar als de verkoper het productie jaar niet weet maakt dat uit, of is dat meer of je het persoonlijk wat uit maakt.