Omega Only (Deel 4)

100% verkeerde doos dan.

Lekker dan… was jong gebruikt toen ik em kocht.

Waar moet ik naar kijken?

Voor dit (nieuwe) model niet op dit moment, maar voor anderen Seamasters wel hoor.

1 like

I stand corrected. Als ik zo rond lees, zijn ze met de nieuwe iteratie begonnen medio 2022.

1 like

En ik al een mail in de maak naar de gd in maastricht.:grin:

1 like

Ik heb alleen geen tag erbij,met alle relevante informatie. Enig idee hoe ik daar aan kan komen?

Die ligt dan waarschijnlijk al lang in de prullenbak van de GD :frowning:

Nee, is hier fout gegaan.:grimacing:

Hoera eindelijk een Seamaster in de familie !!!

24 likes

2021

Dan klopt het toch dat hij de oudere doos hebt? :face_with_monocle: Het lijkt wel een opgaven uit een CITO toets.

Volgens mij worden items met serienummers nooit 2x uitgegeven dus helaas kan je hem niet compleet maken.

1 like

Ik denk als je de berichten in de juiste volgorde leest het allemaal wel klopt wat hij schreef. :wink::slightly_smiling_face:

2 likes

Goed antwoord. Bedankt.

1 like

Schoot wel ff in mijn pin toen hij zei verkeerde doos.:grin: Kon het eigelijk niet voorstellen dat die dealer zo’n geintje zou flikken…

1 like

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een stalen band voor de Omega De Ville van een vriend. Het liefst zoek ik iets wat lijkt op het origineel, maar aftermarket of OEM is ook prima. Hebben jullie suggesties voor een mooie band die hierbij past? Bedankt alvast voor het meedenken! Ps bandaanzet is 18mm!

1 like

Omega op rubber gezet. Meteen een compleet andere look. Draagt heerlijk zo:

36 likes

Vandaag m’n holy grail gekocht. Sinds ik de Seamaster in de Bond franchise zag in de 00’s wist ik dat er ooit een zou komen. Recent de interesse wat concreter gemaakt en toen…liep ik er vandaag ineens tegenaan…

Heerlijk genieten nu (terwijl ik mijn vrouw probeer wijs te maken dat dit het laatste horloge is wat ik in mijn leven koop).

37 likes

Mooi ding hoor, die gaat je bevallen, en je vrouw? Ik kan vd mijne spreken en die gelooft het…elke keer opnieuw.:grin::+1: ze is erg lief.

2 likes

Kan iemand dit medelid helpen? Of mss meer succes in posten in ‘onderdelen gezocht’?

1 like