Omega Only (Deel 4)

Dat is in ieder geval 1 ding dat zeker is. :joy: Het zit er ongetwijfeld weer aan te komen… de laatste prijsstijging is tenslotte al 2 weken geleden.

2 likes

Dit doen ze wel echt goed bij Omega! Kleinigheidje binnen de garantie, maar wel dit doosje erbij.

Top service van Eugene van Baal ook!

NA topic volgt nog ;).

9 likes

Je zou bijna iets gaan zoeken in je horloge om zo een doos te krijgen.:grin: Zie ze wel es voorbij komen op sites, word nog best geld voor gevraagd…

Favo uitspraak van mn vriendin is wel van toepassing: “kleine moeite, groot gebaar”. Wat kost zo’n doosje nou voor Omega? Niet zo gek veel. Hoe blij is de ontvanger? Heel blij!

2 likes

Geen idee wat de gek ervoor geeft. Ben er zelf wel happy mee.

Gewoon leuk, bij de hebbedingetjes. Maar… Wat was er mis met je horloge? Je hebt toch pas een nieuwe speedy?

1 like

Dit is een ander model :wink: datum venster liep niet zoals het hoorde. Kleinigheid die verholpen is.

Wat een geluk @Gijs78. :v:

TK: Omega Seamaster Diver 300M (Groen)

4 likes

Oprecht mooie deal. Met de snelheid waarop omega de prijzen verhoogt kun je maar beter snel toeslaan.

Met de snelheid waarmee dit horloge weer doorverkocht wordt loopt omega straks achter de used market aan.:grin: Dat word dan de 3e eigenaar in een jaar… Dan vraag je je toch af waarom mensen em zo snel zat zijn… Ik heb de zwarte en kocht die in de zomer 2k onder nieuw bij een gd, horloge was 5 maanden oud.

F300 uurwerken zijn speciaal

13 likes

Bedankt voor de tip! Zeker interessant, maar helaas gaat het mij de komende weken door werk niet lukken om naar Twente af te reizen. Wellicht daarna, maar anders ‘gun’ ik het een ander :slightly_smiling_face:

Toch maar even wezen passen bij Schaap. Erg mooi, maar geen korting (zoals toch wel verwacht) en dus niet gedaan. We zien later wel weer!

En nog wat anders leuks gepast omdat het kon :slight_smile:

Middelste is van mij:

Leuk spul allemaal!

16 likes

Je weet dat deze meegeleverd is met je groene AT he?

Die doos zat er bij mij niet bij.

Zeker weten? Heb jij een glanzende of matte houten doos? Als je de matte doos hebt, dan zit deze travelcase verborgen onder het witte lid.

Helemaal niks geen korting? Zo, benieuwd of dat de nieuwe norm is.

Ik heb een andere doos, de glimmende…Dezelfde als die bij de smp300 zit.

Ik denk dat je dan een veel te oude doos hebt meegekregen, not sure. Je zou even de je pictogram kaart moeten checken, daar staat welke doos erbij hoort.

Hij is oct 21