Omega Only (Deel 4)

Mooi duo.:heart_eyes:
Gefeliciteerd!

1 like

Dankjewel! Moet soms wel m’n best doen om deze er mooi op te krijgen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Twee broad arrow hands lopen een cafĆ© binnen…

25 likes

Iemand een aanrader voor een iets nettere Omega die tevens ook casual gedragen kan worden? Ik ben niet iemand die dagelijks in een kostuum gaat werken…

Ps: geen vintage, is mooi maar niets voor mij*

Wat dat betreft zweer ik bij de AT. Casual, sport, business…it doesn’t give a F.

3 likes

Eens.

Een speedmaster vind ik ook een horloge dat bijna altijd goed kan (alleen zwemmen wellicht niet).

Dat fabeltje moet echt eens een keer de wereld uit. Bij Omega is 50 meter, gewoon 50 meter. 99.5% van de mensen hier komen niet eens dieper dan 3 meter dunkt mij.

Alleen niet de pushers gebruiken, dat is de enige spelregel :slight_smile:

4 likes

Bekoeld niet maar een mooie tegen een mooie prijs vinden is niet makkelijk… globemaster is inderdaad knap maar vind ze maar eens voor een faire prijs. Laatste maanden is het schandalig… :confused:

1 like

zijn idd belachelijk duur geworden de omega’s

1 like

Als de staat ernaar is dan is het ok maar vaak echt afgeragde dingen waarvoor de hoofdprijs gevraagd wordt 🫣

dat is zeker waar

De globemaster is zoooooo mooi maar zo idioot duur geworden, echt jammer van die maffe prijsverhogingen, ze zullen er nog genoeg van verkopen jammer genoeg. goedkoper wordt het niet meer helaas

Ik zit nu al 3 uur in spanning te wachten op de clou!:grin::wink:

1 like

Lijkt het alleen maar zo of heb je de gepolijste delen van de Trilogy gebrushed?

1 like

Witte AT op staal met een extra leren band voor de meer dressy gelegenheden :ok_hand: De witte globemaster vind ik van zichzelf al te dressy, dan zou ik de blauwe pakken.

Volgens mij heb ik eindelijk een goede leren band voor mijn groene AT gevonden, die dial laat zich lastig combineren.

1 like

Mee eens maar voor een faire prijs? Niet te vinden :man_shrugging:

1 like

Ja, dat klopt. Hij vond hem te veel glimmen (als een sieraad) en wilde de tool vibe vergroten.
Erg blij met het effect.

15 likes

Is het een donkerbruine? Ik vond vroeger de Seiko SARB017 met een bruine band altijd zo mooi en zou die combinatie ook graag willen op mijn groene AT.

Welke heb je op het oog als ik vragen mag?

Ook het deel tussen het glas en de bezel, alsook de zijkanten?

Edit; zie net op de mijne dat de zijkanten al zo zijn.