Laat me asjeblieft weten welke band dat is… Ik heb er verscheidene gehad en geprobeerd maar het was het altijd net niet.
Nee, alleen de stalen band, end links, en bovenkant van de lugs.
Een paar glimmende accenten zorgt voor diepte en contrast.
Hoe lang heb je 'm al, ben benieuwd wat er gebeurt als je hem voor service naar Omega stuurt?
Oh, daar maak ik me geen zorgen over. Maar dat zie ik dan wel weer
Zitten een paar teveel plaatje bij….🫣
Ik had mijn idee uitgelegd in een horloge zaak (horloge mee en reserve links) waar ik een goede band mee heb en hun vaste juwelen maker en horloge polijster/brusher voerde het idee uit.
Teveel plaatjes is beter dan geen plaatje
Dat hebben ze dan heel netjes gedaan👍
Staat echt heel goed bij deze Seamaster!
Niet weer deze discussie hé.
- Ja, en dus kan je er mee zwemmen.
- Nee, met 50m wr kan je alleen spetteren.
0 stemmers
Als Omega zelf stelt dat je me een Omega 30 meter WR mag zwemmen dan valt er verder niet zoveel te discussiëren toch ?
Idd en ze zeggen zelfs met “vigorous movements” erbij, dus probeer niet terug te komen met “ja maar de druk op het horloge”
Heel bijzonder… is er al iemand die z’n Speedy om heeft gehad met duikfles op zo’n 30 meter diepte?
Alleen mijn Sinn op 2.000 meter diepte. Geldt dat ook?
https://www.sinn.de/de/Modell/U2_SDR_TEGIMENT.htm
hoewel ik tegenwoordig meer neig naar m’n Submariner, blijft dit een fantastisch stukje engineering!
Vorige week gelukkige eigenaar van deze Speedmaster geworden. Naast de Mark 2, was dit een horloge wat al jaren op m’n netvlies staat.
Waar ik wel aan moet wennen is de band. Zo smal, zeker vergeleken met wat ik gewend ben te dragen. Draagt prima, maar optisch wel wennen. Ook als ik de afwerking van de band vergelijk met een Grand Seiko die ik heb, merk je wel verschil.