Nog een Railmaster-dagje vandaag.
Strak ontwerp en zeer fraai. Vermoedelijk zeldzaam? Werd deze ook Baby Ploprof genaamd?
Kast en band doen mij denken aan Tissot PR526 GL met caliber Omega 1010.
Blijft zeer fraai.
Klopt. Ze werden ook wel baby Ploprof genoemd.
Heel fraai horloge met die geïntegreerde band.
Ze zijn vrij zeldzaam. Ik weet ook niet of er nog iemand hier op het HF is die er een heeft.
Het is ook gelijk duidelijk waarom deze ook wel “Baby Ploprof” wordt genoemd
Blijft lekker zo’n sandwich dial
Echt enorm gaaf ding zeg!
Vandaag de “ultra light” kunnen passen.
Met de kroon die ingedrukt kan worden.
Leuk. Maar zeker niet “50k (!) leuk”
Gaaf gedaan, dat wel.
Met deze Omega begon mijn horloge hobby 13 jaar geleden. In de tussentijd hebben vele horloges van verschillende merken de revue gepasseerd, maar deze SMP is altijd gebleven. De laatste tijd begon het weer te kriebelen en was deze bijna vertrokken in een ruildeal. Gelukkig uiteindelijk niet gedaan en middels deze blauwe rubberen band is de liefde voor dit horloge met die heerlijke hardcore aluminium bezel en golfjes op de plaat weer helemaal terug.
Verstandige beslissing!
Houden, nooit meer wegdoen ;-). En nu in de toekomst ook niet meer aan twijfelen…
Keuzestress voor mijn eerste Omega. Er komt een Omega (eindelijk) zoveel is duidelijk. Dat het de Seamaster 300 Heritage wordt op stalen band is ook duidelijk. Nu alleen nog de vraag, zwart of blauw?
Wat jullieIMG_5836.pdf (185,9 KB) IMG_5837.pdf (180,1 KB)
Ik zeg zwart…
Goede keuze voor eerste Omega!
Op basis van de foto’s neig ik naar de zwarte plaat. Reden: ik vind de gelige markers en getallen mooier matchen met zwart. Daarnaast had het origineel destijds ook een zwarte plaat (dacht ik).