Omega Only (Deel 4)

12 likes

Vandaag de “ultra light” kunnen passen.
Met de kroon die ingedrukt kan worden.
Leuk. Maar zeker niet “50k (!) leuk” :grimacing:

25 likes

:flushed:

1 like

Gaaf gedaan, dat wel.

Met deze Omega begon mijn horloge hobby 13 jaar geleden. In de tussentijd hebben vele horloges van verschillende merken de revue gepasseerd, maar deze SMP is altijd gebleven. De laatste tijd begon het weer te kriebelen en was deze bijna vertrokken in een ruildeal. Gelukkig uiteindelijk niet gedaan en middels deze blauwe rubberen band is de liefde voor dit horloge met die heerlijke hardcore aluminium bezel en golfjes op de plaat weer helemaal terug.

17 likes

Verstandige beslissing!:ok_hand:

1 like

20 likes

Houden, nooit meer wegdoen ;-). En nu in de toekomst ook niet meer aan twijfelen…

2 likes

Keuzestress voor mijn eerste Omega. Er komt een Omega (eindelijk) zoveel is duidelijk. Dat het de Seamaster 300 Heritage wordt op stalen band is ook duidelijk. Nu alleen nog de vraag, zwart of blauw?

Wat jullieIMG_5836.pdf (185,9 KB) IMG_5837.pdf (180,1 KB)

1 like

Ik zie dat de afbeeldingen in pdf zijn en niet goed laden, hierbij nogmaals

11 likes

Ik zeg zwart…

2 likes

Goede keuze voor eerste Omega!
Op basis van de foto’s neig ik naar de zwarte plaat. Reden: ik vind de gelige markers en getallen mooier matchen met zwart. Daarnaast had het origineel destijds ook een zwarte plaat (dacht ik).

3 likes

Zwart.
Ik heb de 300 trilogy 1957. Gelukkig daar geen keuzestress want die is er alleen in zwart :sunglasses:

12 likes

17 likes

cool die panda plaat

Ook echt prachtig!

1 like

Ja ik neig zelf ook wel naar zwart. Vond ik ook om de pols net mooier ogen. Maar op de foto’s op internet komt die blauwe ook wel mooi uit😅 vandaar de twijfel.

Weet iemand of die stalen band ergens makkelijk te verkrijgen is? Er staat hier op het forum een Heritage met zwarte plaat te koop maar niet op staal, maar ik moet hem toch op staal hebben, dus moet wel zeker weten dat ik die band dan makkelijk ergens kan bijkopen. Op de site van omega zelf staat ie niet, en bij AD’s ook nergens…

1 like

Zelfs bij de AD geen stalen band verkrijgbaar. Ben je bij ze langs geweest? Misschien helpt dat.

@horloge24 of @Floris155 kunnen 'm denk wel bestellen voor je.

1 like

Is het niet makkelijker om em gelijk op staal te kopen? Die band zal wss ook rond de 1k kosten.