Omega Only (Deel 4)

Zwart.
Ik heb de 300 trilogy 1957. Gelukkig daar geen keuzestress want die is er alleen in zwart :sunglasses:

12 likes

17 likes

cool die panda plaat

Ook echt prachtig!

1 like

Ja ik neig zelf ook wel naar zwart. Vond ik ook om de pols net mooier ogen. Maar op de foto’s op internet komt die blauwe ook wel mooi uit😅 vandaar de twijfel.

Weet iemand of die stalen band ergens makkelijk te verkrijgen is? Er staat hier op het forum een Heritage met zwarte plaat te koop maar niet op staal, maar ik moet hem toch op staal hebben, dus moet wel zeker weten dat ik die band dan makkelijk ergens kan bijkopen. Op de site van omega zelf staat ie niet, en bij AD’s ook nergens…

1 like

Zelfs bij de AD geen stalen band verkrijgbaar. Ben je bij ze langs geweest? Misschien helpt dat.

@horloge24 of @Floris155 kunnen 'm denk wel bestellen voor je.

1 like

Is het niet makkelijker om em gelijk op staal te kopen? Die band zal wss ook rond de 1k kosten.

Kan je niet helpen met de band, maar je maakt een goede keuze :+1:

Even alert zijn dat dit de vorige generatie betreft. Ook mooi, maar details zijn wel anders dan de laatste / versie die jij gepast hebt. Kwestie van voorkeur welke je liever hebt.

1 like

De nieuwste generatie wint wat mij betreft alleen al door de secondewijzer.

1 like

Voor mij het kleinere plattere formaat (ook female vs male end links) en de sandwich nummers geïntegreerd in de dail die warmer oogt.

Maarja, Japioz moet z’n eigen mind opmaken.
https://www.reddit.com/r/OmegaWatches/comments/qr69g6/heritage_comparisons_seamaster_300_master/

1 like

Hmm dank dan heb ik denk ik niet scherp hebgekeken, ik dacht te zien dat ie van 9-22 was dus ging er vanuit dat het t nieuwe model.

Als ik m direct bij een AD koop zeker. Maar als ie ergens scherp tweedehands wordt aangeboden, dan ontkom ik er niet aan de band bij te kopen

Ik heb een at en een smp. Allebei op staal en van allebei ligt de band in de kist. Kon er allebei niet mee leven. Dus…ik zou bijna zeggen probeer het op iets anders…

2 likes

De band is wel los te bestellen, kost €860
Dus dan kun je even kijken wat voordeliger is als je er eentje op de kop kunt tikken zonder stalen band.

2 likes

12 likes

Lijkt mij vermeldingswaardig voor degenen die er voor in de markt zijn

Je hebt een Speedy nodig Pieter :sweat_smile:

AT heeft geen quick adjust (irriteer me daar nu dood aan met dit weer), SMP is gewoon een lomp ding…Speedy heeft alles wat je nodig hebt. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben al een tijdje lid van dit forum maar was altijd een beetje de kat uit de boom aan het kijken.
Aangezien ik ook niet zo goed ben mezelf voorstellen in een post dacht ik dat ik maar eens moest beginnen met het posten van mijn Speedmaster 3511.50.00.
Ik heb dit horloge nu 1 maand na een lange zoektocht omdat ik perse een speedmaster wilde met een stalen lunette en een panda (reverse) wijzerplaat die niet groter is dan 40MM. tot nu toe ben ik er erg blij mee.

23 likes

@Ruckus886
Welkom op het forum! Mooie Speedmaster heb je!

1 like