Mooi horloge wat veel banden kan hebben.
Lichte kleur banden staan hem erg goed imho (zoals op de laatste 2 foto’s) 
Prachtig. Ik ben er nu echt bijna uit😅, het wordt of de 300 heritage in zwart of toch een speedy, heb ik een jaar of 2 terug omgehad en legde het toen af tegen de Breitling Premier, voornamelijk ook omdat ik die laatste zeer scherp als occasion tegen t lijf liep. Maar ik heb ook echt wel een tik voor chronografen en daarnaast was de speedy het horloge waardoor ik voor het eerst in deze hobby geïnteresseerd raakte. Ik verwacht dus dat er sowieso ooit 1 gaat komen, maar de vraag is dus of nu het moment daar is
De 300… Een speedy heeft iedereen en zijn moeder.
Volgens mij een release van deze en een Aqua Terra
[quote=“MannetjeMar, post:1715, topic:440833, full:true”]Wat gaan we doen… iets met de Seamaster lijn
Ga donderdag kijken, Dux watches (iemand bekend mee?) heeft zowel een speedy als een 300 liggen. Dat wordt knopen doorhakken
Ik niet bekend mee, maar iets wat ik tegenwoordig doe als ik denk dat ik iets wil, wacht een ongeveer 2 weken en kijk of je het dan nog steeds wilt. En loop je een horloge mis daardoor, sois, er komt altijd een andere wel weer op je pad.
Ik doe dat met vrouwen. In het algemeen zijn ze dan vergeven.
HAha thanks voor de tip, maar ik ben hier al wel langer dan 2 weken over bezig hoor, en deze is nieuw in de stickers, dus daar zal het niet aan liggen. Het is echt de knoop doorhakken tussen de 300 en de speedy. Stiekem weet ik het denk ik al wel, maar ik wil inderdaad even een foute keuze uitsluiten. (Alhoewel je je af kan vragen of een mooi horloge kopen ooit een foute keuze is)
Ik zou voor de automaat gaan ipv de handwinder 
En waarom? Vind ik dan interessant/ leuk om te weten. Een handopwinder in de collectie is ook niet verkeerd natuurlijk
Is voor jezelf om te bepalen of je een handwinder leuk vindt om erbij te hebben, of juist (op termijn) een afknapper omdat het opwinden toch tegen valt. De keuze is natuurlijk persoonlijk en kan ik voor jou niet invullen (los van looks / andere specs).
Ik geef de voorkeur aan de Seamaster 300 in het blauw. Welke variant heb jij op het oog?
Ik heb 1 handopwinder…Hebben jullie die ooit voorbij zien komen in een post van mij? Precies…
De 300 heritage in zwart of de speedy sapphire. Ik keek in eerste instantie naar de seamaster omdat mijn Breitling Avenger de collectie uit mag, dat is natuurlijk ook een duiker, dus het leek een logische gedachte die voor een andere duiker te vervangen. Een speedy blijft echter al heel lang lonken. Ik heb deze 3861 vlak na het uitkomen al een keer overwogen (toen ie volgens de list price nog 1000e goedkoper was😅), maar daar had ik toen het budget niet voor. De speedy is echter wel het enige horloge dat altijd al een plekje op mijn verlanglijstje heeft en er ook nooit af is geweest