Omega Only (Deel 4)

Ik denk het ook. Alleen niet de de pro. Ga morgen voor een ander type kijken…:slightly_smiling_face:

Prachtige set :smiley: :sunglasses:

1 like

15 likes

Best gaaf die rode band op de zwarte SMP. Nog niet eerder gezien

1 like

Die band kocht ik hier im het blauw voor 25euro, het is hybride de binnenkant is geribbeld rubber of zo. De oem rubberband en stalen oem band liggen in de kist. Deze bevalt me het best en het rood vind ik mooi met de rode accenten van de seamaster.:slightly_smiling_face:

1 like

Hey! Dat is leuk! Gefeliciteerd met je NA :smiley: :heart_eyes:

1 like

Bedankt, het rood van de seamaster en de markers bijna zoals de aqua terra. Alleen de band word nog een puzzel… Heb em nu teruggezet op oem staal maar wil eigenlijk liever een band die tapered naar 16mm. Suggesties? Iemand? :slightly_smiling_face:

1 like

6 likes

Mooi horloge wat veel banden kan hebben.

20 likes

Lichte kleur banden staan hem erg goed imho (zoals op de laatste 2 foto’s) :ok_hand:t2:

2 likes

Prachtig. Ik ben er nu echt bijna uit😅, het wordt of de 300 heritage in zwart of toch een speedy, heb ik een jaar of 2 terug omgehad en legde het toen af tegen de Breitling Premier, voornamelijk ook omdat ik die laatste zeer scherp als occasion tegen t lijf liep. Maar ik heb ook echt wel een tik voor chronografen en daarnaast was de speedy het horloge waardoor ik voor het eerst in deze hobby geïnteresseerd raakte. Ik verwacht dus dat er sowieso ooit 1 gaat komen, maar de vraag is dus of nu het moment daar is

5 likes

De 300… Een speedy heeft iedereen en zijn moeder.:crazy_face:

2 likes

Wat gaan we doen… iets met de Seamaster lijn :thinking:

4 likes

11 likes

11 likes

16 likes

17 likes

Volgens mij een release van deze en een Aqua Terra

[quote=“MannetjeMar, post:1715, topic:440833, full:true”]
Wat gaan we doen… iets met de Seamaster lijn :thinking:

5 likes

Ga donderdag kijken, Dux watches (iemand bekend mee?) heeft zowel een speedy als een 300 liggen. Dat wordt knopen doorhakken

1 like

Ik niet bekend mee, maar iets wat ik tegenwoordig doe als ik denk dat ik iets wil, wacht een ongeveer 2 weken en kijk of je het dan nog steeds wilt. En loop je een horloge mis daardoor, sois, er komt altijd een andere wel weer op je pad.

3 likes