Ik doe dat met vrouwen. In het algemeen zijn ze dan vergeven.
HAha thanks voor de tip, maar ik ben hier al wel langer dan 2 weken over bezig hoor, en deze is nieuw in de stickers, dus daar zal het niet aan liggen. Het is echt de knoop doorhakken tussen de 300 en de speedy. Stiekem weet ik het denk ik al wel, maar ik wil inderdaad even een foute keuze uitsluiten. (Alhoewel je je af kan vragen of een mooi horloge kopen ooit een foute keuze is)
Ik zou voor de automaat gaan ipv de handwinder
En waarom? Vind ik dan interessant/ leuk om te weten. Een handopwinder in de collectie is ook niet verkeerd natuurlijk
Is voor jezelf om te bepalen of je een handwinder leuk vindt om erbij te hebben, of juist (op termijn) een afknapper omdat het opwinden toch tegen valt. De keuze is natuurlijk persoonlijk en kan ik voor jou niet invullen (los van looks / andere specs).
Ik geef de voorkeur aan de Seamaster 300 in het blauw. Welke variant heb jij op het oog?
Ik heb 1 handopwinder…Hebben jullie die ooit voorbij zien komen in een post van mij? Precies…
De 300 heritage in zwart of de speedy sapphire. Ik keek in eerste instantie naar de seamaster omdat mijn Breitling Avenger de collectie uit mag, dat is natuurlijk ook een duiker, dus het leek een logische gedachte die voor een andere duiker te vervangen. Een speedy blijft echter al heel lang lonken. Ik heb deze 3861 vlak na het uitkomen al een keer overwogen (toen ie volgens de list price nog 1000e goedkoper was😅), maar daar had ik toen het budget niet voor. De speedy is echter wel het enige horloge dat altijd al een plekje op mijn verlanglijstje heeft en er ook nooit af is geweest
Klinkt alsof het wel duidelijk is wat het moet worden
Dan gewoon die nu NIET kopen en voor de seamaster gaan anders is er niks meer te wensen. Trouwens die railmaster van @Railmaster vind ik ook echt mooi. Mss wel mooier dan de seamaster 300.
Ps, doen wat je moet doen he… Ik heb een speedmaster date zaterdag erbij gekocht. Waarom? Omdat ik die mooi vind. En dat is toch echt het enigste wat telt. Dat die niet naar de maan is geweest boeit me niet zoveel.
Oh en mijn arme Railmaster niet?
Nog steeds die strap…
Maar moet er altijd iets te wensen zijn? Als de Speedy zijn grail is en de duurste van de 2, zou ik altijd de Speedy als eerste nemen. Wellicht dat de SM zelfs zijn interesse gaat verliezen als de Speedy eenmaal in bezit is
Er is maar 1 ding zeker en dat is dat de prijzen blijven stijgen en dat zal in euro’s met de Speedy veel harder gaan.
Morning,
Vandaag new release SMP! Ik doe het maar met deze uit 2010. Blijft genieten. Helemaal op zo’n blauw rubbertje
Ik heb op de mijne een bandje zitten wat perfect bij die tas past.